skilda världar...

Älski går o fasar över att gå ner i vikt... Muttrar o klämmer sig kring benen..

En annan funderar på varför man inte kan gå ner i vikt... muttrar o klämmer sig kring benen..

Så lika men ändock så olika...

Han trycker lite mat.. ok det ser gott ut, det gör jag med..
Så hmm   förstår nog varför min del är svårare att infria...
men snart snart ska det faktiskt bli andra bullar, el rättare sagt inga bullar (innan julen har varit orkar jag inte ens försöka lova nått) men det ska baske mig bli så skönt sen!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, vi sa precis samma saker igår. F har gått ned ca 6 kg sen vi kom hem från USA, utan problem liksom. Jag sa precis som du igår, att för en annan så funderar man på varför man inte blir av med de där extra kilosen. :) Efter jul så :)

2009-12-19 @ 09:37:58
Postat av: Anonym

ja då kör vi vänen! men du behöver det verkligen inte!! kram

2009-12-20 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback