Snön är här!!

Härligt med snö!!


Fast jag får skämmas var som en jävla bimbo idag.. SÅ himla typiskt det sker när man ska hämta johan oxå när laget precis kommit hem så det blir så att alllllllllla får höra det...

Jag har lyckats med en riktig jennybenny grej.. ha ha Nu ska ni få höra... .o skratta ni oxå...

Fan alltså igår var det ju regnign o slaskigt.. var ute o körde,  parkerade i garaget.. så gissa vad som hände idag när man skulle  iväg o hämta johan...
ja ja ja mensan då tar man sig ingen ingen stans... då  har det ju så klart fryst en stor ishög vid  ena bak o framdäcket.. Jag gasar o försöker ta mig iväg men det tar stopp blilen bara slitrar o snarare vill glida framåt, hälp en stor pelare framför.. tar i o gasar massor men stop... vad fan ungarna, vagnen o allt är redan i bilen hittar ingen spade jävel.. får ringa johan typiskt....

Skrattade gott själv när jag hörde vad han sagt (bla ):typ jag måste hämta gumman hon har fastnat I GARAGET, hör ni så jävla dumt vem fan fastnar i garaget.....

Nå väl johan kommer o när han väl gasar har jag sökt rätt på en spade,  men han gasar o gasar, men tar sig inte över, o jag blir mer o mer nervös för den där stolpen för det är ju som att han måste överbevisa nu att såklart kan man ta sig över den där lilla ishögen... JAg står o ropar brevid, ta spaden , tap spaden.. men han gasar..JAg tror han själv blev lite nervös men till slutkom han oxå över..

Så vad f-n tillbaka tillbaka till omklädningsrummet o visa för alla vilken jävla liten ishög hans "fru" fastnat i... kul! ha ha ha ... Ja ja tur man inte är den som bryr sig över sånt där, jag bjuder gärna folk på ett skratt, skrattade ju själv som fan åt bara tanken på hur jäkla dumt det ka ha låtit, men tro mig det var värre än det låter...

JA ja men Jennybenny kan konsten att fastna i garaget oxå :-)



Nu till annat:

Älskade snön är här:




Vinprovning hos oss.. Denna var av det privata slaget, men vi tar gärna en vinprovningskväll lite mera  öppet för folk snart oxå ha ha

Försök till julkort, fan inte lätt vill jag lova



Men jag har iaf världens finaste tomtenisse o nissa vid mitt matborde varje dag!!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag kan se framför mig hur du står med spaden och ropar till Johan som "kan själv".. haha. Ni är för sköna.

Och vilka fina bilder. Tindra o Troy är såååå fina. Längtar efter att få ge de en kram och er också såklart. STOR KRAM från Västerås

2009-12-01 @ 20:35:17
Postat av: Anonym

ha ha.. ja så här i efterhand var det riktigt roligt :-)



Tackar så mkt!

Ja det vore gott få krama dig med



kram kram från ett kallt snöigt, vinterfint norrland

2009-12-03 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback