velandet ett ansikte..

I eftermiddag harj ag nog gett velandet ett ansikte.. Gud vad jag har velat, hockey el inte, med kidz el inte, kanske bara tindra el själv... fram o åter... Men det slutatde med det skönaste alternativet:

Tindra nybadad, myser i sitt rum ska få se en film snart, (brukar få göra det ibland när det inte är dagis dan efter)
Troy sover... (hjälp,inte sova nu unge lilla..., det är på natten du ska sova...)

Jag sitter ännu här i mössa, slapp t-shirt, gröna leggings, o tjocksockar, ska snart hoppa ner i ett bad tror jag... sen blire hockey på tv o så mammas pojkar o paradise...

Det klart bästa med dagen ,var ett värmande roligt samtal! JAg blev ärligt talat helt varm i kroppen av att prata med henne, det hade hänt så mkt o det kändes så roligt. Ho lät verkligen lycklig o jag blev så glad.. Att hon sen får fira jul i usa gör ju inte saken sämre.. Nej då jag är inte avundsjuk alls jag, inte alls... ha ha... Det enda dåliga var ju att jag inser hur mkt jag saknar henne oxå :-( Tycker hon får ta sitt hjärta med sig o komma hit o hälsa på, kan vi ju kika på hockey, tyvärr inte på hans favvolag, fgör host host det går ju inte då dem inte möts ha ha :-)
stor kram till henne iaf!!!


Dagen har mera bestått av prommis till en leksaksaffär o köpt, tefat, pulka o spade.. Såg även till min glädje att de spolade upp skridskobanan utanför oss idag ,passande då jag hämtade min skridskor idag, japp nu ska här åkas av...

Hann iaf även in på en annan affär i dag o köpa lite smått o gott, ja det blev en trevlig promenad till ett område man sällan är på....


Imorrn ,blire la att inviga skridskobanan el pulkabacken,sen lite varm choklad el must o lussekatter.. o så har tindra fått bestämma att det blir tacos till middag...

(kanske hälsar på kusinvitamin oxå om inte hon kommer med töserna.. vi får se. Jag skrev iaf nyss till  J att han skull ta hem såna där kort o skriva på  om han hade.. så kanske vi glider dit en sväng.. ja vi får se..)

Nu badet....

see ya


Kommentarer
Postat av: Susanne

låter som du har en skööön kväll :)

Ses snart? jag kommer nog vara ledig några dagar nästa vecka, då slår jag en plig å kollar om du har tid.

Kram

2009-12-03 @ 18:23:36
Postat av: Cammi

Vad roligt och mysigt det lät med pulkbacken och varm choklad, ni vill inte ha sällskap? :-) Stefan jobbar bara till kl 13 och ska då vaccinera sig på jobbet...men då kanske ni redan har hunnit åka och myst färdigt :-)

2009-12-03 @ 20:45:44
Postat av: Anonym

S: det tycker jag du gör rätt i ,lääänge sen sit nu! kram



C: sällskap är aldrig fel, vi tänkte åka på fm.. du o ungarna kan inte komma in då? :-) ska ev få besök av kusin vitamin på eftermiddan men vet inte hur det blir än..

Hur jobbar S på söndag annars? J har bara sponsor då, vet inte vilken tid än men kanske kan glida ut till er då tänkte jag...



2009-12-03 @ 21:14:49
Postat av: Cammi

Vi var lite sega i går och tog oss i väg alldeles för sent! Men i mon är vi hemma så har ni tid är det bara att glida förbi :-) Hade varit skoj!!

2009-12-05 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback