5-års dagen slut lbev INTE som planerat...

Fan fan fan....
Jag vet man ska inte svära, men det är så tråkigt! Älski blev skadad på matchen idag. Jag förstod nästan direkt det var ett satans knä. Han låg länge länge länge kvar på isen o man såg han pratade o rörde sig men inte mer. Han blev utburen på bår o det är alltid lite läskigt se sitt hjärta bli skadad så där. Tack o lov var P så gullig att han nog förstod jag blev orolig så han åkte o visade mig med teckenspråk vart han hade ont. Var gulligt gjort!
Hmm tänkte jag vad f-n ska jag göra nu, hur vet jag om jag ska vara kvar el om han åker på sjukan.. Var en snäll tjej som iaf visade mig ner o vi fick prata med en kring laget som berättade att det nog inte var såå bad som det såg ut men att han skulle upp på sjukan o röntga iaf o hinna tillbaka tills matchen var slut  (pyttsan tänkte jag inomords, hinna tillbaka yeah right..) efter matchen ,tom förlängning så var han såklart ej tillbaka, men de kom iaf ut o sa att jag kunde åka hem om jag ville så skjutsar de hem han sen. Snällt!
Så hoppas hoppas nu det inte är nån fara med gulleplutten min. Han lär iaf inte vara glad det är ett som säkert. Men jag hoppas verkligen inte det är en bad skada, risken är ju att det är samma skada som gått upp igen, nån uttänjning i ledband, = väldigt ostabilt som följd= klarar vardagsliv ok men kanske inte kan lira på ett tag, Vore surt surt surt!
Så nu vill jag bara älski ska komma hem så jag får pussa på han o få han på liiiite bättre humör. Samt  höra att det inte är nån fara med knäet!!!!

Var iaf skönt för ett annat par vi känner som ska ut på lite mysig dinner ikväll, tur att dem vann o dessutom blev han matchens lirare o gjorde lite poäng i kväll, bra för mysfaktorn liksom ;-)

Ja för just det vi vann i förlängingen iaf.. (J var först inne på nått bakåt men såg annars riktigt het ut idag så jag tror det hade blitt en bra afton för han om inte skadad skett..)

Hoppas nu ni alla andra får en löövli el kanske redan haft en underbar alla hjärtans dag...
själv ska jag uppdatera mig i vad som skett i schlagerns värld :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta i Linköping

Åhh nej! inte hända massa sånt nu



Postat av: Elin Blom

Åhh nej!!!

2009-02-15 @ 15:33:21
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingne fara, det gick bra! spg vrre ut ön vad det var, samt kändes värre, J var säekr själv jsut efter smällen "fan nu har typ korsbandet gått" Men nej bara vila ett par dar sen är det ok igen. Kändes helt ok redan idag så pust!!

2009-02-15 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback