bättre sent än aldrig..

Har idag äntligen hittat, youghurt med låg fettprocent o samma typ drickyoughurt. Tog bara drygt en månad. Men men bättre sent än aldrig. Men jag lovar det är rätt svårt med jsut mejeriprodukterna här, det finns typ bara 3% youghurt o i småa förpackningar. men men idag är jag så glad när jag hittat det där, drickyoughurten var dessutom jättegod. Kan låta som en småsak o det är det ju oxå ,men jag är fröbanant glad ändå. Ska bli skönt återgå till det lättare alternativet igen. Inte kanske bara beisen som gör att mammas mage växer ;-)

Kommentarer
Postat av: Erica

Ger mig alltid ett leende på läpparna när jag fått en kommentar på min blogg från dig!! Verkar som att "Family Franz" kör på i sin vanliga takt i Lugano :) Hur mår du och lilla livet i magen? H*n gillar nog yoghurten! Saknar dig! PussKram

Postat av: Anonym

vi gör så gott vi kan :-) men lite har vi nog slagait ner på takten ändå :-)



Jodå vi mår bra, mår ännu så illa vissa dagar, det är inte kul men annars mår jag prima, så det är skönt!





det är så roligt läsa hur du har det, spec nu när man inte är nära..



saknar dig med!!

Kramizen

2009-02-26 @ 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback