Dagens syn

Jadå dagens syn var när hela family franz åkte till det lokala badhuset. Efter att först ha jagat badkläder ett bra tag, tindra var urenkelt , johan oxå rätt simpelt köpte ett par fotbollsshorts. Det som var lite värre var till mig, hmm fanns ingen  nånstans i stan ,det som fanns var på rearearean på hm hmmm så gissa hur fina o verkligen ihop hörande under o överdelar det fanns, nåja den  det fick bli kostade bara 75kronor så det fick bli som det blev he he...
Men men synen var iaf sen. Det är tydligen obligatoriskt med badmössa i badhusen här så vi fick låna tre stycken, he he Fan vad fab vi var, riktigt söta :-)


Idag fyller min mormor år så vi har ringt o grattat, var roligt höra hennes röst, såå söt,..Lite rolig för hur vi hade det, när vi inte var i sverige.. hmm för hon ser det nog inte på samma äventyrssätt som vi..

Hon blev iaf glad när vi berättade nyheten... Ja nyheten som många av er redan klurat ut på olika sätt. Nyheten som känns oerhört rolig o spännnade. MEN även därför jag varit lite frånvarande i mitt bloggande o den varit liiiiite tråkig är nämligen så att jag mår ruskigt illa av o till o även rätt trött, men illamåendet är värst, men den som väntar på nått gott :-)
Lillgumman tycker iaf än så länge att det ska bli jättekul o säger gärna stolt till folk hon ska bli storasyster. sen får vi väl se hur det blri när väl bebisen kommer (för ja det är alltså en bebis på väg....) Om det blir som för en del andra då att efter va 1vecka kanske hon frågar, när bebisen ska åka :-)

Men just nu så längtar iaf hela familjen tills slutet på sommaren... (är ännu liiiite tidigt, går in i v 12 imorrn så håll bara tummarna att allt går bra...)




Men som sagt där av lite dåligt med uppdattis ibland, jag orkar helt enkelt inte, men jagl ivar ska skärpa mig...

Vädret suger iaf här jsut nu, snöat hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, ÄNTLLIGEN får jag säga ett piiip här och ett piiip där. Som jag sagt hela tiden, vi är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glada för er skull. Det är så mysigt!! Tänker på er, mycket.



Kramar

Postat av: Lotta i Linköping

Jag håller tummarna. Men det vet du ju redan!



Kan tänka mig att ni var tjusiga i era mössor ;-)



Kram

2009-02-02 @ 21:24:39
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Sussan

Åh så oerhört roligt! Håller självklart tummarna att allt ska gå finfint! Men åh nu fick jag ju tårar i ögonen också. Kramar i massor! Putte hälsar också! KrAAAAAAAAAAAAAAM!

2009-02-02 @ 21:36:18
Postat av: Cicci

Hahaha, jag hade velat se hela familjen Franz i badmössor, ni måste ju ha varit hur sjukt söta som helst. Knäppte ni inget kort? :)

Vi pratas snart, I miss you!

2009-02-03 @ 09:21:24
Postat av: Anna

Hej gumman! Hoppas ni har de bra här nere :)

Grattis till tillökningen!!! gu va roligt för er.

Ta hand om er och krama Tinda från oss!! Kraaam

2009-02-03 @ 09:34:13
URL: http://annassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Anonym

S: ja nu är det bara piipa på :-) Åhhh gummz det är så roligt :-) Miss u!! kram



L:det är bra det, ja du vi var nog tjusigast av alla, de flesta hade ju sina egna lite hottare badmössor medan vi körde badhusets lånemössor, very nice ;-) kram



S: Gullig du är! Hälsa tillbaka!! Stora kramar till familjen :-) (ps jag är lite nyfiken på hur ni fått det i huset, såååå kul för er, hoppas vi hinner ses i vår då vi ju är hemma lääänge...)



C: ha ha ja du finast av alla tror jag, min oerhört fina bikini var oxå grädden på moset, nej inga bilder, hade tyvärr itne med kameran :.. Miss u 2, ja jag kan ringa nån dag... kram



2009-02-03 @ 09:35:34
Postat av: Anonym

A: du hann slinka emellan när jag skrev min kommetra själv :-)

Tack så mkt!! Ja då hon kramar nog tillbaka, pratar ännu om er :-) Hoppas vi ses snart.. O att ni oxå har det kanoners! Sora kramar fr familjen

2009-02-03 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback