dofter...

Kan bara inte låta bli plåga er med ännu ett rolgit uttryck från min dotter under dagen.

Hon har snöat in på dofter. Går o sniffar överallt. Antinge luktar det " Bläää vad det luktar illa" men det kan likväl lukta "åhh så underbart"

Ni vet barn i den åldern frågar o frågar om allt, allt som går att fråga. Lika bra med raka o ärliga  utförliga svar liksom för att kanske klara sig undan att bombarderas med 100följdfrrågor, varför det, hur då, mm mmm...

Idag frågade hon alltså vart jag skulle, hon var mig dessutom hack i häl.
Jag gav ett så ärligt svar jag kunde: Jag sa att mamma ska gå o bajsa (sorry... men så var det, skita gör vi allihopa)

Tindra vände snabbt som ögat o började gå iväg hon sa "Fiiii det kommer nog kanske inte lukta så gott"


Efter hon gott hallvvägs vände hon sig dock om o tittade med huvudet på sned på mig samtidgt som hon sa:
Fast jag älskar dig ändå :-)



Min lilla rackarunge, sötungen!!
som förövrigt sover första kvällen /natten utan tutte, håll tummarna att det håller hela vägen!!





Kommentarer
Postat av: Cicci

Man får sig alltid ett gott skratt när man kikar in här. Ni är så jäkla söta :)

2009-02-26 @ 21:11:28
Postat av: sussan

:) såhärlig hon är! :D

2009-02-26 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback