...

En blogg jag börjat kika in lite då o då är hör o häpna: P. whalgrens blogg på Mama, vet ni varför. Mest för att kika på en del bilder på hennes fina kläder hon har ibland, verkar köpa mkt från bland annat asos...Fin fina saker... Men även mkt för att hon tit som tätt lägger ut recept på saker som ser goda ut, o även oerhört lätta att göra, vilket I like a lot.. Nu har jag ju inte gjort direkt nått av dem här i alplandet ännu, men hemma ska jag nog rassla av en del av dem :-)

En fråga bara, hur är det nu om man skulle vilja beställa från tex asos själv, man får betala rätt mkt frakt o sånt va??? Inte så insatt i detta... men men ska gå in o kika o drömma mig bort i skoparadiset...
Har förövrigt köpt ett par finfina svarta stövlar på sale här. Lycka!!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Jag har handlat lite där,men de var ett tag sen. Jag tycker att kvallan är lite ojämn där, men de är väl som de heter kostar de så smakar det.Frakten var rätt dyr men vi var några som dela då går de ju,de var dock jävligt snabb leverans. Hoppas ni har de bra. Kram!

2009-02-10 @ 14:49:38
Postat av: Anonym

hej på dig :-)

Ja det är det där med frakten man hört är rätt dyr... man jag får kanske ragga upp några hemam sen då...

kram kram

2009-02-10 @ 15:00:23
Postat av: Cicci

Roligt med SALE, alltid lika kul med röda skyltar och lappar :)

Wahlgren alltså, kanske man får klicka sig in och kika. Inget stort fan av henne faktiskt, hon har alltid känts så tillgjord på nåt sätt. Men man ska inte döma, hihi.

Asos, å ja, de har såååå fina saker och bra märken. Jag har heller aldrig beställt, men varit bra sugen några gånger. Synd vi inte hade lite närmare så kunde vi beställa tillsammans. Jag satt faktiskt och kikade i förmiddags på kläder där inne.



Hoppas ni har det bra och är friska och krya nu!? Hur mår lilla magen?

Vi saknar er och jag saknar Dig mycket.

KRAM

2009-02-10 @ 21:43:27
Postat av: Anonym

he he... nej det var lite därför jag skrev hör o häpna, Inte direkt nått fan av henne sj'lv heller he he.. Men är man ingen husmor så är nekla recept alltid bra ha ha...



Js ud jag kikade oxå, fin fina saker..



Nja vi är krassliga än, mest tindriz..

Jodå lilla magen mår bra, känns som att den redan börjat vela visa sig för omvärlden...

Saknar dig jättemkt stumpzi! Ja vi saknar Beddan oxå såklart :-)

kram

2009-02-10 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback