....

Idag eller ikväll är det match igen, kul kul, hopaps det går bra..
Man kan inte låta bli att hålla lite koll på ES oxå,  måste säga att jag tycker det är för jäkla kul, härligt,bloody fantastic, att det går så bra för lule, HEJJJA HEJJJA. Hoppas jag hinner se nån slutspelsmmatch hemma vore grymt grymt skoj!!!

Hejjar såklart även på grabbarna i förra laget vårt, kanske inte direkt på mustachnissen som ska leda laget men nej på grabbarna. O jag mest på dem bakom, det är ju dem som är värda guldet..(he he) You go girls!! :-)

Nyss varit in på La posta o skickat iväg brevet med mälkarstuff, skönt! Kom då att tänka hur mkt jag liksom tycker jag vuxit som person det här senste 3 åren. Inte förändrats utan bara fått lite mera kött på benen. Man lär sig rätt mkt både om sig själv o sin familj, man lär sig stå på egna ben o man får liksom verkligen en familjekänsla... en liten "vi-känsla" Ja ni vet "Family Franz på språng".

Idag är det förresten sista matchen innan play off, kul. Play off börjar på torsdag spännande...
Mindre än en månad kvar till lilltösen fyller hela 4 år, fattar ni helt sjukt vart tar tiden vägen..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jösses, läste i min almanacka förut och där stog "Tindra 4-år" tryckt. Jag hajjade till och funderade. Hm, vilken Tindra känner jag som blir FYRA (!) år? Sedan slog det mig, jösses lilla tjejen är ju inte två längre.. utan fyra!

Kors vad tiden går...

Postat av: Cicci

Hoppas ni har det bra och mår bra. Kul att playoff snart drar igång, vi håller tummarna för Johan.

Gud, 4 år, tiden går snabbt. Hon var väl inte ens 2 år när vi träffade henne första gången i Göteborg? Stora damen :)

Ville bara kika in och säga hej. Stor kram från Västerås

2009-02-22 @ 11:38:59
Postat av: Anonym

Ja tänka sig tjejer vad tiden går. Jag ser oxå framför mig den här lilla halvtultande tjejen som kantade omrking i göteborg, men nu är hon stora dmaen med funderingar kring bebisar, döden, om hon blir tillräckligt stor nu för att få börja i "5-års gruppen" som Nike..

Tiden går sååå fort, tur man snart får en till liten att snosa på o göra om allt det dära igen!



stora kramar till er båda!!

2009-02-26 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback