...

* Sköter mig INTE som hemmafru, nej det där med att städa städa o åter städa, har liksom aldrig legat mig varmt om 
  hjärtat. Ganska tur vi inte får så många oväntade besök här :-) Fast så illa är det intem I promise! ska dessutom snart ta ett litet ryck med det, (sååå trist bara)


*Mitt hår har börjat se ut som trassel , troll, långt o risigt! med utväxt.. Nice nice på hög nivå! Men om jag kan vill jag helst vänta tills vi är tillbaka i sverige (beror förstås på hur långe till sässen håller på) Då mitt hår har en tendens te sig som det vill när man ska färga det. Spec nu när jag är sugen på att ljusa upp det lite.. fast fan alltså trivs bra i mitt mörka hår, passar ju rätt bra idet... hur ska man veta... Men om jag bara ska klippa mig kan jag gå här, ska tydligen finnas en som är duktig o dessutom bra på engelska! Tack så mkt!  Ja vi får se men ska det göras ljusare så nej inte här!

* Har börjat sakna mina kläder, rymdes ju inte alltför mkt att ta med sig o efter ett par veckor blir det lite långrandigt när man vet man har andra stuff hängande i garderoben hemma.. Ja ja jag gjorde iaf lite sommarklick på nätet igår, Mest för att om allt går som tänkt så hoppas jag vi ska hinna pysa till thailand efter sässen, men återigen då är alla dem kläderna i linkan, nåja lite småköp så fixar det sig nog, sen tänkte jag fråga en god vän om hon kan tänka sig låna ut nått litet plagg till mig kanske..(inte somamr i sve än ju..)
(Förresten lite samma med gummz, visserligen är hennes kläder mindre så hon ifck med sig mer, men tråkigt när man vet hon har mkt fin fina kläder "hemma"  linkan.. Nåja dem hinns nog användas ändå..O hann ju användas innan vi åkte med..)

*Ringde barnmorskan hemma i sverigen idag, för att få numret o kunna boka in Ultraljudstiden i sverige. Ska ringa imorrn, bara jag är vaken, fan alltså tele tiden är ju okristligt tidigt 7-7.45.  Kunde iaf göra ul även om jag inte hunnit skriva in migpå nån vc. O allt var som jag trodde. Hon sa att allt var lugnt så länge jag mådde bra så var det ingen panik med besök till MVC ännu.  Skönt man redan har en knodd för man känner sig l iksom lugn med allt det där man är ju bara otroligt nyfiken... Har ju bland funderat prata med dem här o få en tid här o kika, tror det skulle kunna gå att fixa utan att jag måste betala MEN måste jag betala är det snuskigt dyrt för UL o undersökning= 500Fr = lite mer än 3500kronor, sååå nja jag passar nog...


Nåja dessa skönheter klickades hem:

Sko

sen var det bara lite strandklänningar, kruxigt med storlek bara nu.. hmm de stod att de var stora i storlek, men vad f-n jag har ju en växande mage, så vettekattsingen hur man skulle göra men ja man får la skicka igen det som inte passar..


Denna strandklänning i rött o gult... det ska gå att knyta banden på flera olika sätt såg rätt nicigt ut.. hmm frågan är ju bara om man får till det... :-) men men som sagt ananrs tillbaka i lådan..

Kommentarer
Postat av: Cicci

SNYGGA skor, OMG, hur sexiga och snygga som helst. du kommer bli stekhet :)

Kul att slutspelet snart drar igång, hade varit skoj se nån match, men blir nog tajt :/

Surt du inte hittade gott och blandat på IKEA, men finns ju iaf lite annat smått och gott där. Jag brukade köpa på mig chokladkakor, sen var jag lycklig ett tag :)

Miss you! Hälsa till alla. KRAM

2009-02-23 @ 21:25:34
Postat av: Anonym

Tackar tackar! Mina strandklännigar ska jag nog skicka tillbaka, kanske inte blir thailand ändå utan typ turkiet el nått i slutet på maj, MEN beror ju på om johan hunnit skriva på nån svensk klubb då för i sånt fall tränar hann ju men jag hoppas det ska gå att lösa.. hmm ja vi får se vi har sagt vi känner efter efter sässen o när vi väl kommit hem...



Är sugen åka o typ åka skidor/skoter, var ute o dricka varm chocklad o grilla korv o sånt i påsk.. Har ni några nya planer än??



Ja du ikea är vi rätt ofta på, köper åbde knäcke ,kvaiar, ost o lingonsylt där :-) men såkalrtä ven bilar o chocklad :-)



sakanr dig

kram

2009-02-26 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback