..

Mina älsklingar!!





'



Blev vinst igår i förlängningen, kul! Om dem nu ska vinna o gå till semi så hopaps jag dem kan vinna snabbt så dem får nån dag ledigt innan semin drar igång :-)

Hade hoppats på löning idag o foxtown, men inte då, ja ja får la bli utelek o glass som vanligt :-)

Nästa onsdag går jag in i v16, så ingen panik än för ul el så o jag mår ännu bra förutom att jag mår sjukt illa av o till. Men men det börjar iaf dra  ihop sig. Kan inte förstå att det redan gått över 2 månader sen man fick veta man var preg. När man tänker så har tiden gått sjukt fort. Jag tror på nått sätt denna grav kommer gå rätt fort iom att man har så mkt annat kul man liksom ser framemot nu. att komma hem o träffa alla, att det blir vår o sommar, funderingar om vad som sker nästa år..  Dessutom så börjar man ju senare att gå på mvc så det blir oxå himla kul. så det känns som att det kommer sviccha till. Om än jag vet man brukar vara lite less i slutet. men som sagt mkt man ser framemot inte bara bebisen, men såklart mest den :-)   

Johan kör nog nån slags försvarsteknik genom att typ blockera möjligheten för att det ens ska kunna bli en kille, han säger bara. Det är en tjej jag vet det. Fast då o då ser man det lilla hoppet tändas i hans ögon som igår då han, begrundande lillmagen o sa: Hmm är det inte annorlunda form än sist, kanske är en kille ändå :-) Jag tror dock det är en liten tjej igen, men bara det borde johan vara glad över då jag för det mesta har fel :-)
Nåja vi blir såkalrt lika glada vilket som, men klart en liten grabb vore rätt skoj, när man redan har en tös. men men bara vänta o se vem som gömmer sig där inne ;--)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vilka fina bilder!! Det ser så vackert ut! Ingen dum lekmiljö det där!

..och vad fina de är, dina hjärtan :-) Längtar så tills ni kommer hem. Ska bli så roligt att ha er på hemmaplan ett tag!

Emelia börjar tack och lov bli bättre här hemma, med shit vad tid det har tagit! Det här vill vi inte vara med om inom närmaste tiden.. fy!

Tänka sig att du är i v. 16. Det har gått otroligt fort. Snart halvvägs. Tyckte oxå att andra grav. gick betydligt fortare. Var som att man inte hade samma tid att stanna upp och fundera. Av naturliga orsaker :-)

Nä, dags gå och se om det är nån skidstafett på TVn. Du må tro att jag grinade igår när Kalla gjorde sitt storlopp. Inget kan få mig att grina så som en riktig skidprestation :-) Knäpp, jag vet!

Ha en superskön helg!! Kraam!

2009-02-27 @ 12:32:26
Postat av: Sanna

Men guuud vad tiden går! Snabbare än du anar är du tvåbarns mor. Jösses, vad fint! Bästa mamma Jenny!



Och du, vilka fina bilder! Man blir alldeles salig.

Vi saknar er, puss från Göteborg!

Postat av: Cammi

Stefan säger att ni oxå måste få en tjej till ;-) Fast jag tror det blir en grabb för er denna gång!

Om du tycker att din grav har gått fort hittills så kommer det gå ännu fortare när du passerat v.20...tyckte det bara smällde till så var jag i vecka 37 :-) Dessutom har ju sommarmånaderna en förmåga att gå fortare!



Ja du Ellen hon växer ur sina kläder men jag tycker ändå hon känns liten. Är nog för att vi träffar Stefans syster i princip varje dag och hennes flicka är ju 6 veckor äldre och väldigt mycket större i alla fall på bredden ;-) Fast 6 veckor är ju rätt mycket i denna ålder och dessutom har deras barn ärvt deras pappas stora huvuden :-) Kolla in hennes blogg för där finns bilder när de ligger bredvid varandra ( http://www.idamarx.blogspot.com ).



Tycker ni ska komma hem nu, helst redan i går ;-)



Kram

2009-02-27 @ 20:22:15
Postat av: Anonym

A: ja snart v 16 iaf :-) ja det känns som att den kommer gå fortare. Ha ha kan tänka mig du grät då, brukar tänka på dig när det är skidor el typ idrottsgalan på tevee, jag brukar ju oxå gråta som en tok, Johan bara garvar åt mig..

Hoppas du blir finfin i håret nu, du mörka skönhet :-)



S: ja gud ja helt sjukt, tänka sig att man snart är 2 barnsmor :-)

saknar er med! Måste försöka ses i vår el sommar!



C:ja jag tror själv på en tjej men vi får se, så tidigt ännu... Johan hoppas nog mer än han vill erkänna på en liten grabb.. men som sagt vi får se..

Ja gud ja 6 veckor är ju mkt när dem är så små. Tänk våra småknoddar då. Ellen kommer ju se ut som en stooorbebis när väl vår kommer o ändå så skiljer det bara en 7-8månader. Oroligt mkt när dem är små, men inte så mkt sen :-) Dem blir ju båda 09:or kul!!!

Ja det är helt sjukt vad vi längtar hem till er :-)







Sotra kramar till er alla!!!



2009-02-28 @ 10:09:20
Postat av: Cicci

Mysigt när magen börjar växa sig riktigt stor. Jag tror på en liten pojke, men jag grundar det endast på att det känns så :) hihi.

Fina bilder på dina älsklingar. Är avis på att ni redan får känna av våren medans vi har massor av snö och minusgrader.

Åh, förstår du hittar många fina väskor, burberry har fina. Jag fann också massor av fina bags i USA, men tyckte också det var på tok för dyrt. Nu har jag dock börjat spara till en marc jacobs väska som jag vill ha. Jag kanske har sparat klart om några år :)

Åh jag längtar tills ni kommer hem igen så vi kan träffas. Vill gärna hälsa på er uppe i Luleå. Jag hoppas också att VIK går upp i elitserien, för då kanske ni kommer hit :)

Hälsa så mycket. Miss ya!

2009-03-01 @ 15:41:31
Postat av: Anonym

vore kul om du hade rätt, men så kalrt lika kul med det anfdra alt :-)



Jag som längtar efter snön hemma om än det varit nice med ltie vår väder här, regnade dock igår o idag verkar det oxå vara grått o trist..

Ja gud ja den är så fin sitter på min näthinna än, men nej inte här o nu... Åhh ja du dem har oxå fina väskor, skulle klä dig :-)



Ja ni är såååå välkomna upp till norr! vore jättekul med besök. He he Jag håller oxå tummarna!!

Hälsa du med!

Sakanr dig oxå jättemkt faktiskt!

2009-03-02 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback