ett år äldre, men alltid min lillplutt ändå:-)

he he ja hur han än gör hinner han aldrig i kapp... (borde la gråta för det, men jag får la istället säga att jag inhyser så mkt mera visdom än gubben min)

Igår trotsade jag min krasslighet o gjorde allt för att Johan skulle få en bra födelsedag = Lekpark och djurpark he he...





Lekpark:










På djurparken


 



Födelsedagsbarnet ser nätt nöjd ut med dagen ;-)


Måste bara få säga att både jag o gubben blev lite illa berörd av djurhållningen på den där lilla djurparken. Spec för de stora djuren som lejonen. De såg ganska stressade ut måste jag säga.  De var instänga /deras hem, var sååå små inhängnader, att de liksom bara gick fram o tillbaka... På kolmården har ju tex lejonen jättestor plats att vara. detta var inte många kvadratmeter. Dessutom fanns liksom ca 1 halvmeter utanför buren ett till räcke man skulle stå bakom. När vi skulle gå stod en unge o typ hänge på den o sprang fram o tillbaka o hetsade lejonet, som sprang o hoppade upp mot gallret o väste... Djurskötaren stod där brevid o sa liksom ingenting. stackars lejon såg liksom inte ut att må så bra...


Men men vi hade en bra dag, trots mina bacillusker, men tack o lov verkar dem vara på bortgång nu!!
Funderar på att ringa o fråga om tid till en bm snart ändå ,börjar vara så nyfiken... Hade eg tänkt vänta tills om det blir klart att de går till semi, för innan dess är det ingen brådska ,men vi får se hur jag gör...

Kommentarer
Postat av: Elin Blom

Åhh grattis i efterskott till min kusin!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback