handling när man kommer hem...

Jag undrar hur det ska gå när man kommer hem o ska handla mat första gången, blir nog redigt mkt...

Här är några saker som jag saknar:

mmm mjölk i stora lass.... (tänkt lite på det här med bebben, det är väl bra  att dricka mjölk o sånt när man är gravid, men jag kan bara inte dricka denna, inte ens med sk liknande oboy går det.. Men jag förösker äta lite youghurt varje morgon så det borde la täcka upp det. Det är iaf bra att gumman tycker om mjölken!)


fattar ni , jag som är den största oboy drickaren av oss alla, hade jag veta detta hade jag garanterat, jag lvoar packat med med en förpackning :-)


Bara sånt här vanligt "svenskt" bröd... Finns massa goda baguetter o andra franskor, men nästan allt är ljust bröd vilket jag tycker om, men nja tänk er Oboy o limpmacka med hamburgerkött, el makrill oh my god. Mamma Ladda upp  kylen tills vi kommer hem :-)

Ja mest är det såna småsaker, som man är van vid vid frukost o kväll. Det är ju som sagt även väldigt kul o handla , dels pga att det liksom har ett helt annat sätt när det gäller kött o fisk, finns inte så mkt färdigpackat, en del men mkt köper man direkt över disk o mm det är gott!! Så det är häftigt o kul med en lite annan matkultur Men mjölk ,oboy o vanlig limpa saknar jag  allt :-)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men lilla fröken! Skicka din adress så sänder jag ner lite oboy till dig:) Pronto! Hoppas att allt är bra! Funderar helt seriöst på att åka ner en weekend till er! Vi måste styra upp det där! Hälsa lillstumpan! Kraaaam!

2009-02-05 @ 20:54:48
Postat av: Anonym

Men lilla fröken! Skicka din adress så sänder jag ner lite oboy till dig:) Pronto! Hoppas att allt är bra! Funderar helt seriöst på att åka ner en weekend till er! Vi måste styra upp det där! Hälsa lillstumpan! Kraaaam!

2009-02-05 @ 20:56:23
Postat av: Sussan

du är utmanad! Kolla min blogg

2009-02-06 @ 10:46:49
Postat av: Anonym

Hej Jenny !



Hoppas ni har det bra där borta ;)Lycka till :)

Har skaffat mig en egen blogg nu:)



//Amanda:) <3 mizzu

Postat av: Lotta i Linköping

Haha.. jag förtår dig! Men det är absolut ingen fara för bebben! Jag lovar.



Du har en liten utmärkelse inne hos mig. Kram på er!

2009-02-07 @ 14:31:32
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej gumman! Hörde att du ringt igår, men hann inte svara. Kunde inte ringa upp heller för numret ser konstigt ut, med symboler och grejjer :-) Tror min telefon kanske tänker kasta handduken.

Gör gärna om det!!

Sköt om er. Stor kram!!

2009-02-09 @ 08:55:08
Postat av: Anonym

S: he he min gobit vad god du är. Jag har iaf börjat kunna dricka varm choklad ibland så jag klara mignog. Ja det vore jättekul ni är välkomna! krammm



S: hmm men jag kommer tyvärr inte in på din blogg :-( Maila mig gärna lösen igen: [email protected]



A: ja vad kul tjejen då får jag kika in där oxå. Tack så mkt hoppas du oxå har det bra! Kram



L:Nej jag vet ,men det känns ju bara dumt närm an liksom är en mjölkkossa i vanlgia fall o nu inte kan dricka alls :-) Åhhh vad gullig du är!! Blev jätteglad, ska fixa här oxå snart.. kram



A: ja jag ville inget spec, bara prata med syster Anna :-) he he..men jag ringer nån dag snart igen.

stor kram hoppas ni har det bra!!!

2009-02-09 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback