härlig utsikt:

först av allt skadan var inte så farlig, bara vila ett par dar sen mest troligen spel igen skönt! Kändes mkt mkt bättre redan idag, så superskönt!

Idag stod bad på hotellet/gymmet samt lunch efteråt på schemat.. Efter det gick vi ut o kikade på baksidan av hotellet, måse säga löövli view så där fick kidzen busa ett tag medan jag bara njöt.. (förutom liiite kalla vindar..)

Kika själva:




(M ställer motvilligt upp o poserar.. )


Inte lätt fånga en springande Tindriz på bild...

Rätt fint idag, så hoppas bara det blir ytterlgiare några grader plus till så blir det nog kanoners, ännu kalla vindar.. Men solglasögon står högt upp på min önskelista nu :-)


Kommentarer
Postat av: Cammi

Åhhh vad jag blir avvis när jag ser dessa bilder!! Så grymt vackert! Men mest avvis blir jag ändå när jag ser hur ni är klädda, längtar väldigt mycket efter att slippa alla vinterkläder som det jämt ska tjafsas om. Passa på att njuta av tiden ni har kvar där "långt borta" som Thilde säger att ni är ;-)



Skönt förresten att det inte var någon allvarlig skada!!





Puss o kram

2009-02-15 @ 19:48:12
Postat av: Elin Blom

Åhh vad vackert!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback