schlagermiss..

Åhh vad irriterande.. Jag tänkte tom först stanna hemma från matchen idag o mysa med tindra i soffan o kika på schalgern, hon älskar ju dansa till musik o jag älskar ju krypa upp i soffan o mysa o äta glass he he..Men nej vi åkte på matchen..

Då tänkte jag min dumma sate att jag kan ju lyssna på bidragen sen. Vilken miss. för nu kan man la inte lyssna på de som gått vidare förrän det är just andra chansen o finalen, för nej det får väl inte spelas mer innan dess. Vad f-n o lyssna på dem som åkt visst fine men nja jag missar ju liksom lite av hela grejjen.. STÖRIGT he he.. Världsproblem I know :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stackars, Stackars Johan! Hua, hoppas verkligen att det gick bra och inte var så allvarligt?!

Vi håller tummarna för att det var "den lindrigare varianten". Ge honom en kram från oss!



Och en stor puss till hela familjen-Go.

Postat av: Anonym

Det var lindrigt, såååå skönt! Obehagligt att se..

Jeps i will nu är han just i fotbollshimlen o tänker nog inte på nått annat än sin polare zlatan, är nämligen på Inter-Milan nu...



Puss till er med!!

2009-02-15 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback