19jan

Denna dag ska tydligen vara den deppigaste på hela året. Pyttsan jag håller inte med!

Jag har börjat min utb idag o det var fkaitkst inte alls deppigt det var riktigt riktigt skoj! Däremot som vanligt även lite skärmmande över allt man ska lära sig hur man ska hinna det...

Fick bla veta att vi snart mkt snart kommer ha våra första gynundersökningar på sk poffspatienter, gaaahhhh både kul men även lite scary :-)
Verkar iaf som att praktiken borde löa sig smidigt då vi var många från olika städer, får veta säkert på onsdag så håll tummarna. De andra i klassen verkade alla trevliga o snälla, kul!

Vi skulle förbereda våra familjer på att vi mest troligen famöver bara kommer prata sex, sex o sen väldigt mkt... så ni kan säkert räkna med nått sånt utlägg här med lite senare.. Idag har vi ju bara snackat om de praktiska bitarna..

T'nkte precis klicka hem lite böcker från nätet men går nog förbi bokaffären imorrn i stälelt kanske köper idrekt där, vi får se. fan den största boken som man behövde som liksom var användbar till allt, var på engelseka, bläää men men  köper nog 2 andra rätt bra på svenska med... fan blir en del kosting men det får det vara värt...





Idag är det match igen, blir ingen visit i cc idag heller j är skadad o jag är allmänt trött o seg, dessutom troddej ag attj ag började tidigt o då blir det för sent för T, Fast nu var tydlien schemat ändrat så vi hade faktiskt kunnat gå men nej inte idag...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härligt att första skoldagen är gjod vännen! Hejja Dig! Kul att klassen verkade bra.



Tänker på er.

Kramar från Götet

Postat av: Cammi

Vad roligt att höra att allt känns bra med skolan, du verkar taggad ;-) Jag hade aldrig klarat av att göra en gynundersökning på någon känslig som jag är för allt inom vården! :-)

2009-01-19 @ 18:25:34
Postat av: Sussan

Heja heja Jenny! Du kommer bli en grym bm!! Kramar i massor

2009-01-19 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback