dagen har rusat fram..

Hade tänkt hinna sätta mig ner lite ordentligt idag o fixa saker o ting men oj oj dagen bara svicchar fram vilket iofs är kul :-)
Varit på ikea o inhandlat lite nödvändigheter, sen blev det donken o så stan.. inhandldes lite ansiktskrämer o dylikt, inte jag men jag måste oxå , måste bara hmm veta lite bättre vad jag vill ha... sen skulle gumman få göra hål i öronen men det var stängt idag så det får bli till veckan... Nya badkläder msåte även inhandlas, för hmmm min kära gubbe hade bara kastat in T's  baddräkt i skåpet o glömt berätta den var trasig så den trasiga blev den som packades med, jag behöver oxå.. Tänkte om vi ska åka på badhuset nån dag.. För det blir nog inte pulka imorrn har lvoat dåligt väder :-(
Däremot kanske det blir den där outleten jag pratade om: Sök bara på foxtown så tror jag ni hittar den, verkar helt ok...

Är sååå glad för tindras skull (o även vår såklart) att det är andra skandinaver här, för man märkte idag i lekrummet på donken att hon blev frustrerad när barnen ropade o skrek o hon inte förstod ett ord, hon höll för öronen o ville att de skulle vara tysta..Så idag är det dags för första hemmamatchen  för mig o t, kul:-) Fast jag fattar inte varför de har lördagsmatcherna så sent, de börjar oxå kvart i 8... Hoppas t tycker det är skoj o kan leka bra, för nu är det ju andra barn som pratar engelska o norska flickan pratar engelska o går i skolan med dem så jag hoppas att t inte tycker det är jobbigt...Men det ska nog gå bra, bara mamma som oroar sig onödan :-) Men det är väl lite så det är att vara mamma ibland: ja att vara den där som tänker på alla olika smådetaljer , den som gör allt för att sin tjej ska ha det bra o må gott, den som får ont i hjärtat av att tänka på om hon skulle må dåligt el nått skulle händ henne, ja det är la lite det som ingår i "jobbet som mamma"

men men nu ska dennna trötta ma´mma antigen gå o vila sig lite elller försöka piffa till sigi af lite...

Håll tummarna det går bra idag med... (igår blev det iaf 1ass till plus inne på båda framåt o inget bakåt, så helt ok)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Va skönt att få en liten uppdatering. Jättekul att Tindra, Fabian och Mathilde kan leka med varann, som du säger skönt att de förstår varandra. Stackars lilla T när alla barnen pratar på ett annat konstigt språk så man inte förstår. Hon kanske tar efter Mathilde och lär sig prata engelska :)

Hoppas matchen gick bra och att de andra damerna var nice.

Jag saknar dig!!!!!

2009-02-01 @ 09:53:42
Postat av: Cicci

och btw, outletet verkar toppen. Massor av bra stores. :) Dit får du ta mig när jag hälsar på, hihi.

2009-02-01 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback