Det var inte så svårt...

Gjorde precis gubben min stolt över mig ha ha ha.. han är för go!

Jag rapporterade att jag minsann ätit både, fruksot lunch o middag idag. Då svarade han nästan som att han vore min far. att det var mkt bra mm mm... he he min sötnöt!
JA jag vet der är  ju liksom naturligt äta så, men jag har en tendens att slarva med maten, blir rätt ofta bara oboy o mackor till båda lunch o middag när jag  är själv he he..Men nej idag var jag som sagt duktig som vanligt folk. Kändes bra, fast huga mår inte så bra ändå.. nåja det blir nog bättre.. :-)

Orkade inte glida iväg nånstanns idag utan var hemma o låg i soffan o kikade på matchen, rät skönt. Gubbz fick visst lira lite ändå, kul!! Dock fick jag veta en sak som inte kändes så bra o som jag förstår inte kändes bra för my darling, men bara gilla läget :-)

Varenda gång jag ser unga backen i VF så täbker jag på den gången jag o Cicci såg han breda ut vingarna på dansgolvet.. Lillvaskern var nog bara 17år då.. Kommer du ihåg C? ha ha

Imorrn är en dagen jag fast för ett bra tag för. En dag jag med flit skjutit framför mig. Och som jag nu fått inse att denna gång, denna dag genomför jag bara inte själv. Nej det är för mkt. Fyyyyy fan vad tvätt vi har som ska tvättas imorrn, det vill jag lova är inte nått jag ser framemot.

Däremot längtar jag som bara den tills tisdag då jag ska hämta mitt lillhjärta !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag kommer ihåg det väldigt väl. Vi har ju alltid så roligt när vi ses och om jag inte minns helt fel så var väl också den kvällen en höjdare. Alla kvällar, dagar, all tid med dig är höjdare. :)

Ja kolla upp när vi kan ses. På måndag är jag helledig, tror F tränar på förmiddagen. Kramkram

2009-01-03 @ 23:46:03
Postat av: Cicci

det var jag, men det fattade du nog.

:)

2009-01-03 @ 23:46:51
Postat av: Anonym

På måndag jobbar jag tyvärr till fem o johan har bortamatch :-(

2009-01-04 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback