..

Herre min skapare vilken tråkfis jag känner mig som. Hade eg planerat gå ut o äta på ett uteställe o se matchen... Var i valet o kvalet om jag orkade, o så är så himla kallt ute oxå (måste fixa mig nya täck/överdragsbyxor imorrn så man kan vara ute o leka!)  Men efter att jag tagit mig en liten smörgås o skulle gå o duscha kände jag bara "nej fan det här går inte" Så nej då jag blir hemma i soffan/sängen idag :-)

Oroar mig lite för en sak, som jag eg vet inte tjänar så mkt till att oroa sig för, blir det så, så blir det.. Lite trist för det var lite så innan helgen när jag jobbade på som f-n o så.. men blev bra i helgen då jag vilade.. men nu har det blitt lite likadant.. fan vad trist.. men men bara vänta o se...känns ändå bra faktiskt...

F-n nu ser jag bara räksmörgåsen eller pasta rossini framför mig so mvar mitt val för dagen, men hmmm vad ska man äta i stället, får kanske bli en till sån där smörgås som jag gjorde ... mm mm m deluxe he he.. eller lite spaggeti med ost o kryddor ha ha....Det är gott, det åt jag alltid när jag var väldigt ung o snabbt skulle kocka ihop nått till bara mig :-)

Ska bli så kul hätma gummz imorrn, men visstj ag fasra lite öfr den långa resan dit o hem.. själv.. Annars brukar iv ju åka båda, känns rätt långt köra 50mil själv.. men men det fixar jenyy :-) Är faktiskt 2 personer som varit så gulliga o erbjudit sig åka med så jag inte skulle behöva åka själv. Den ena helt allvarligt, gud så rar hon är,  måste nog se till ta hennes nummer så man kanske kan ta en fika el nått fast man slutat...(en lab tjeja)

gubbz har lite planer tillsammans med en vän ha ha.. Ska bli skoj höra dem plinka  o plonka kanske man får höra nån bra låt sen :-)  Förövrigt börjar det verkligen vara dags styra upp nått med den familjen.. länge sen nu...

återigen vart tar tiden vägen?????

Kommentarer
Postat av: Cammi

Tack för alla grattishälsningar :-) Micke behöll faktiskt lugnet, nästan så jag tror att han hade velat förlösa mig efter vägen :-) Vi hade polisen efter oss från gammelstan och det var nog det enda han blev lite nervös över eftersom han körde väldigt fort, de körde efter oss ända in till akuten men när de såg mig stiga ur bilen passerade de bara :-)



Stefan tjatade om att han var hungrig direkt när hon var ute och då blev jag fan arg, där står han o gnäller om att han inte hann äta lunch på jobbet när jag just fött barn utan bedövning :-) I bland undrar man hur dessa män tänker! Men utan dem så hade man ju inte fått såna här underbara små söta saker ;-)

2009-01-07 @ 21:53:35
Postat av: Anonym

ha ha... Ja du vad ksa man säga.. man kan vilja slita sitt hår ibland men så här efteråt kan man skratta åt det... J nickade igenkännande o tänkte återigen sig mer in i stefans bekymmmer ha ha... Men men dem är bra grymma ändå ;-)



Jättefint namn ni valt!

stor kram

2009-01-08 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback