..

Igår var en mysig dag.. Om än vi som vanligt blev lite sena, av de "små" ärendena som behövde fixas innan. Det har en tendens att bli så för oss, det ska bara ta typ en halvtimme men slutar med bra mkt längre tid än så...

Vi var iaf till en slalombacke igår ,jättemysigt. Tindra fick pröva åka för första gången. Jag tänkte att med henens tålamod så blir det väl en gång sen inget mer men nej hon tyckte det var riktigt skoj...Fast hon såg ju på alla andra o ville oxå åka högst upp i backen så det fick bli lite övertalning om att man börjar här nere... Lite bakvikt var det dock mellan varven he he... men söt.. Sen grillade vi pinnbröd o krov, drck varm choklad ch så åkte vi lite pulka oxå. En mysig dag (fast jag önskar vi hade kommit i väg lite tidigare)...
Som vanligt glömde jag knäppa kort har blitt dåligt med kort på sistone ska skärpa mig!
Ingen träning har det blitt heller, men det är pga olika skäl o jag tror nog det varit bra, funderar dock på om jag ska testa idag, vi får se.. bara jag inte hinner gå in i kvällsdvalan som börjat innfinna sig hah a...

Förövrigt verkar vi leka nån slags konstig form av mamma pappa barn nu. DÅ jag är "Sanna Nielsen" he he sötaste ungen min!

Kommentarer
Postat av: cicci

hej svejs :) låter som en kanonmysig dag. kul med snö. (det snöar äntligen lite här också)

freddan har åkt till malmö idag, så tisdag passar oss jättebra. vi får höras närmare och bestämma.

missyouverymuch.

2009-01-08 @ 13:43:24
Postat av: Anonym

ja vi hörs av inom kort,, vi har då plannat att komma då, bara det passar er så kalrt :-)



miss u 2

2009-01-08 @ 16:35:13
Postat av: Elin Blom

Åhh vad härligt med mys med familjen. ¨Måste vara underbart att lill tjejen är hemma igen ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback