..

Kan låta som att jag bara är arg sur o tvär o less, mår dåligt men så är inte fallet, det vet ni nog egentligen, men för närvarande måste jag få gnälla av mig lite här på bloggen... Lovar att jag ska försöka varva med roligare inlägg =)

Just nu är jag sjukt less på vissa ting som bara tycks vilja sätta käppar i hjulet, blir mäkta irriterad över saker som fanns så nära men som liksom glider ur händerna pga detta dåliga sätt att agera...´

Inte tur med tvättstugan heller, fan nyss när jag vara nere där blev allt kolsvart, eller ja inte lysena de gick o tända men alla maskiner dog o torkrumsfläkten slockande.... inte riktigt vad man har tid med när man tvättar, ni vet det brukar bli rätt right med tid ändå.. ja ja jag har ringt felanmälan o det lovade de skulle fixa det pronot... hmm ja jag vet det är säkert bara en säkring :-) men inte vet jag var den sitter o kanske inte ens kommer in dit ha ha... ja ja bara det fixas är jag nöjd..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Suck.. ja fy faan.. men man får gnalla i bland. Det här är ju dessutom DIN blog.



Du.. slå en flukt i hårbotten på Tindra är du snäll för vi har avlusning på g här hemma. Anton kom hem idag och han hade en hel djurpark i skallen och jag fick äntligen förklaringen till klådan i mitt huvud. Snacka panik! Första gången för oss är det och det kommer från Ekdungeskolan för där har det farit runt i ett år snart..



Kram!

Postat av: Lotta

..och hur dåligt stavar inte jag.. ;-)

2009-01-14 @ 14:49:31
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback