Godkänd...

Kan väl inte säga annat än att hemma premiären blev godkänd. Eller vad sägs om 2 mål plus 1 ass sånt matchens lirare och fansen väljer tydligen en de vill ha in på isen igen, så det  blev det med:) så hemma premiären måste ju vara godkänd.! Nu åker vi oxå snart flyget går strax innan 10, jätteskönt. Sovit på rest and fly på arlanda helt ok. Gumman var så söt, hon gillade att det var vånings sängar. När hon sen satt i den övre sa skatten glatt - mamma tänk att det va här vi skulle bo:) nu vet hon det är ett hotell :)

Kommentarer
Postat av: Anna å Henrik

Men så härligt!!! Måste ju kännas helt underbart! Heja Johan!!

Hälsa så mkt från oss! Hoppas ni har det bra!

Jag, Laura och Nina saknade dig igår när vi rockade loss ;)

Kram på er!

2009-01-25 @ 18:02:55
Postat av: Elin Blom

Så otroligt skönt!!! Synd bara att vi inte kan se matcherna...

Postat av: Petter Blom

Sänds dessa matcher på någon tv kanal?

Vi har en massa kanaler så man kanske får in den isf.

Hälsa familjen!

2009-01-25 @ 23:40:30
URL: http://westbeach.webblogg.se/
Postat av: Anonym

A: rackarna hade varit kul rocka loss med er oxå!! Men får göra det senare :-)



E: ja det var kul...



P_ Ingen aning vet att min bror sett delvis av matcherna hmm ska föröska fråga han hur det kan visserlgien vara via nätet på nått sätt, jag ska luska vidare i det så återkommer jag med svaret...

Hälsa ni med o glöm inte krama vovvsen

2009-01-26 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback