Grattis!!

Idag fick våra vänner barn!! En till liten tös, jättesöt var hon!!! Som vanligt hade jag gissat fel, jag gissar alltid fel... Var bombens säker på en kille... MEn det blev som sagt en söta tösabit so mdessutom verkar ha haft bråttom ut till världen, längtar efter att få höra hur allt gått o hur dem mår, vad storasyster sagt mm....

Jag är dålig på att uppdatea nu jag vet, sorry! Är bara inte inne i nått bloggstim, jag är för trött oseg för det jsut nu.. men jag ska skärpa mig promise!

Hari af hälsat på våra gamla grananr idag de är så trevliga, alltid roligt att ses! Lille Ossie han kan verkligen charma en, när han med stora ögon frågar vart tindra är mm mm... Sååå söt! Blev mkt prat om ditten o datten, såklart mkt hockey :-) O även så snöade vi inte på lite andra ämnen där ett tag, kul kul!

Det som inte känns kul det är att jobba imorrn, fiiiii fan alltså, jag får ångest, mega ångest.. men men jag vet ju dagen kommer flyga fram:-) Trist att inte ha gubbz hemma när man kommer hem bara :-)

Nå nå nu ska vi kika lite irene huss iaf.. puss på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad mysigt för vännerna! En liten kicka!

Hoppas de mår fint.



Gummsanlummsan, tänker på DIG!

Vi hörs

Puss

Postat av: Elin Blom

Åhh så mysigt med en bäbis. Själv har jag blivit så sugen på att ta en hund valp. ;-)

2009-01-05 @ 14:29:17
URL: http://alvlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback