Lycklig!!

Ja jag ville bara få säga det, att jag är sjukt lycklig över mitt liv. Över min egna underbara lilla familj som jag har. Älskar dem mest av allt min lilla gofis o sötnöt är bäst i hela världen!!

O även om det kan te sig svajjigt o jobbigt på utsidan ,med jobbiga tider i hockeyn som till viss del får mig att grubbla på framtiden med viss osäkerhet o andra saker... Så är det liksom egentligen bara fisar i rymden, för hjärtat mitt är verkligen bäst o jag är så glad att jag har han!!!

Jag hoppas o tror att 2009 ska bli ett bra år för vår lilla family ,vilka vändningar det än må ta. Allt löser sig, bara man har varandra o kärlek så kommer man gode långt!! Och kärlek det finns till tusen vill jag lova...

Älskar er Johan o Tindra

Kommentarer
Postat av: Susanne

åh vilket härligt glatt inlägg :) Läste med ett stort leende. Kram!

2009-01-04 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback