Sängen ...

Sängen känns för närvarnade som min bästa vän....
hugaligen så här var det INTE om jag minns rätt...

Jag har spenderat så stor del av min tid i sängen nu att jag haft otroligt spännade funderingar för mig själv... ha ha.. nej verkligen inte.. har tänkt på hur olika vi människor är när vi sover, en del msåte ha kolsvart, andra måste ha nått ljud på. EN del gillar mjuka sängar, andra hårde, duntäcken o hårda kuddar. Sen vill nån ligga på mage o nån annan i  fosterställning. En del snarkar som grisar o andra låter inte ett pip. En del är tom ute på nattliga promenader i sömnen medan andra kanske boxas lite...En del vill sova nära medan andra måste ha space. En del vill vara nakna medan andra sover med tjocksockor.... Vi är bra olika när det kommer till sängen :-)

Herregud måtte det här vända snart så jag får roligare funderingar på hjärnan ha ha...
Ser INTE framemot morrondagen, men bara 2 dar kvar o jag hoppas det ska gå fint när jag väl är där :-)

Igår var det iaf hockey men match jag knappt såg nått av, var väl kanske inte så intresserad heller, rätt trist situation nu (men det vet ni redan), var knökfullt  i logen, o damerna var så fina o hade trevligt, undrar om de fick skoj sen ?? Men känner jag mina ladies rätt så fick dem  både en rolig o väldigt trevlig kväll tillsammans. Synd man itne kunde vara med, men vad sjutton, man kan ju inte vara överallt...

Vi var nämligen och käkade tacos hos våra grannars päron, det var jättetrevligt o vi uppskattade mkt att  vi fick komma. Tindra tycker verkligen om att träffa boyzen, där ett tag kallade även hon deras mormor för "mormor" Sa väl som alla andra pojkar kan jag tänka mig :-)

Segt att känna så här så många saker jag vill få uträttade men liksom inget blir av, det går helt enkelt inte..
Men nu har min underbara älskling kockat ihop middag o sen ska jag nog förflytta mig från sängläge till soffläge iaf...


pussen

ska föröska knäppa lite kort här  snart, för fyyy fan som sagt värsta tråkbloggen för närvarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback