skönt!

Så där ja nu raskar tiden snabbt framåt! Idag var sista dagen på jobbet, känns skönt! Alla var så rara o jag gick runt på kramkalaks runda innan jag gav mig av hemåt, fick en fin blomma o många lyckönskningar o stora tack. Dem är för rara!

Kan inte riktigt fatta än att det smäller på måndag. På måndag börjar man plugga igen. Idag ifck jag iaf brev från csn så  det var skönt, tack för det!


Däremot hände det en jätteotäck sak igår på väg hem ifrån jobbet: Jag gick i min egen värld o lyssnade på musik, kikar typ ner i backen o funderar, men i ögonvrån ser jag en kille/man komma gående mötande mig o jag ser att han har stpr palts på trottoaren brevid mig, MEN jag vet inte om han tyckte jag ändå kom för nära, för när vi är jämnsida, känner jag bara hur han med en ordentlig knuff med sin ena arm, knuffar mig riktigt hårt åt sidan. Jag blir helt chockad o ropar typ "Vad göööör du???" Mannen vrider inte huvudet en millimeter utan fortsätter rakt fram. Jag tänker för ett ögonblick rusa fram till honom o ge honom en redig utskällning, men med tanke på vilken hård knuff jag redan fått mig o han mest troligen inte så stabila hälsotillstånd så struntade jag i det. Men jag erkänner att resten av vägen hem sneglade jag bakåt titt som tätt lite orolig så inte galningen skulle komma tillbaka.
OTÄCKT!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fy faan va´ läskigt! Vilken..idiot..



Lycka till på måndag!



Kram!

Postat av: Cicci

Usch vilken typ. Otäckt att samhället kryllar av såna här freaks.

Skönt med sista dagen och va spännande med skolan :) Lycka till gumman.

KRAM

2009-01-16 @ 22:27:28
Postat av: Cammi

Vad obehagligt, jag tänkte på en gång på den där idoiten som fortfarande går fri...han som knivhögg den där lilla pojken och kvinnan! Blev påmind om det när jag såg på Efterlyst för någon vecka sedan!



2009-01-17 @ 00:11:55
Postat av: Elin Blom

Vad otäckt! Man vet aldrig vad man möter för något psykfall...

2009-01-19 @ 20:18:29
URL: http://alvlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback