..

Nyårskvällen var vi 9st personer som åt jättegod mat, drack godsaker, snackade mssa elelr host host J franz snackade massa gojja, men de andra hann väl flika in o senare på kvällen snackade då alla. o vid tolvslaget ök även 2 andra sköna gossar upp o förgyllde kvällen.

Vi spelade (eller spelade, iaf på vårt sätt) ett roligt spel. "Hur fan visste du det?!" Kan säga som så man lärde sig många roliga saker o fick verkligen ibland säga just den frasen he he...

Jag lärde mig bland annat vad Fransk massage är....

I vilken hastighet sperman "färdas" vid ejakulationen...

Hur många gånger per vecka som är genomsnitt för ett svenskt par att ha sex i veckan...

Även vilken tid på veckan det är vanligast att få till det....

Vad killen i p.hiltons sexvidoe hette...

mm mm mmm  skojjigt hade vi...

Strax innan 2 snåret bestämdes det av vi skulle ut o ta en drink o dansa sista timmen, medan herrarna fortsatte vidare till en annan grabb. VI kunde inte gå det vanlig placet för de stängde 2 o hade stängt kassan.. FIck gå på ett annat place, helt ok ,men njjja inte så roligt ställe ändå.  Hann bara vara ett tag när jag märkte min tele brummade tusen ggr o det var älski, förstod att han säkert gått från killarna o var där utanför.. mkt riktigt närj ag går ner o ska ringa ås jag hör nått, så ser jag älski stå där ut vinglandes, Tyvärr hade dem då stängt kassan till det stället o jag bestämde mig att ja då åker vi väl hem, var nog rätt bra..:-)
Väl hemma började iaf älski laga sig mat, blev chockad över hur snabb han blev klar i köket, brukar ju ananrs säga det tar sån tid för han att kocka ihop nått. Men det här gick fort, Pytt, ägg o rödbetor blev det visst. Jag vågade inte gå o sova innan han var färdig iaf så jag hann börja städa lite där på natten. När han var färdig o jag försäkrat mig om att plattorna var avstängda kunde jag oxå sova. Vet inte om jag hann somna eller ej, men helt plötsligt sätter jag mig bara upp o ser inte johan o tänker men vad fan lagar han mer mat nu eller he he.. .Men ingne johan i köket, tänkte han sitter väl vi datorn då.. nej inte där heller... hmm börjar nu fundera om han fått för sig dra  ut ändå, men tänkte att då borde jag ändå vaknat o hört det :-) Kikar in i sovrummet en gång till o där låg han ju.. Saken var bara den att han låg såååååå långt ner i sängen o liksom jätteinburrad i täcket att jagi nte såg han... he he min sötnöt!!

Dan efter var han som vanligt lite sjuk :-) Inte mig emot då jag var rätt trött så klockan 13 tror jag vi klev upp ur sängen skönt!!

Nu är j på väg till götet, fan att de inte var lediga imorrn för då hadej ag velat åka ner med... men men  lite surigt J ska sitta på bänken igen. ja ja bara kämpa på! (känns bara som lååång tid kvar att bara sitta så...) Jag ska kanske glida iväg till 2 ladies o kika lite match ikväll men inte bestämt mig än om jag orkar det. Vet det skulle vara jätterevligt, men ni vet säkert hru det är, ibland är det skönt bara vara, bara vara helt själv. Jag är ännu helt färdig efter dan på jobbet igår som inte var av denna värld....

Drömde förresten om våra kära vänner so mska ha bebis när som helst att det fick en pojke som skulle heta Henrik :-)
Inget ont om mina vuxna vänner som heter henrik,på dem passar det! men nej det köpte nog inte riktigt det namnet till sin bebis :-)  Så det blev i af en 09a kul!!!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi, hade velat se Johan vara kock på fyllan ;-) Rödbetor lät ju inte sådär supergott på fyllan, haha.

Åh vad jag saknar er.

2009-01-03 @ 19:29:38
Postat av: Anonym

ha ha.... ja du, vart fick den iden att laga just det vet jag ej.. men kan ha varit så att det itne fanns allt för mkt välja på.. då vi inte hade handlat ordentlgit på ett tag.. Miss u 2 :-)



Föröskt kolla när det skulle passa att komma, måste kika bättre!

kram

2009-01-03 @ 20:09:47
Postat av: Cammi

Nog har vi det mysigt här ute i skogen men väldigt kallt :-) Fortfarande -23 grader!!



Ser J framför mig när han blir så där roligt full :-) Som i kalix när vi hade varit på rallycross, när han går in i sig själv o det är bara han som existerar...du har en härlig karl! :-)

2009-01-03 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback