arlanda

Här sitter vi på arlanda o väntar på vår date.. kändes lite tidigt be nån komma redan nu så vid halv 10 ska vi mötas... Dags för en ny kärra, vad det är för nån vetj ag kanppt själv. Liksom slutat orka engagera mig så mkt i bilbusinessen, nåja en kombi är'e iaf o lite cool tror jag oxå den är..

Inte alla som hunnit få ett samtal av sin mor så här halv 8 på morgonen. Men det har jag. Sötaste mamma hade varit så orolig när jag skulle iväg o flyga sä här sent i graviditeten o ringde o hörde så allt gått bra. Jadå prima ballerina!
Har förreresten glömt tacka henne o far min för att de var så snälla o ställde upp o lånade ut sitt hus till oss i 2 nätter när vi hade besök. Jättejättesnällt!!! Tack så himla mkt!!!!

Är såå sjukt trött nu men ska snart bälga i mig en stor kaffe tror jag...
ja ja ska kika vidare

see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback