badvädret lyser med sin frånvaro..

Jag som tänkte plaska o bada med tindrizidag.. fast hmm vi hade nog fått plaska utan gubben...
Han plaskade nog i sig typ 75 drinkar för mkt igår... Nåja jag o tindriz hade lätt roat oss själva, men tyvärr lyser vädret med sin frånvaro...

Nej vet ni nu ska jag väcka aset, nu är det sovit färdigt :-) Lite roligt  är det allt att kunna pinas... när man själv mår prima (visst lite trötter), kanske han blir besviken på mig nu'rå...(bara bra för det blev jag oxå igår..) vet ni vad det skiter jag i..
Nu ska persinnerna upp o ljuset in, stanken ut o gubben upp ha ha ha

Trevligt träffa släkten igår oxå:


JAg o min älskade mormor. Fin min man har.. men hörrni visst ser det lite kul ut, som att jag har satt in en kudde  i klänningen ha ha


familjen o kusin vitamin..


Klart barnen måste hitta på lite bus..

(bilder från kusin susanne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback