fin..

Hade bara lillskiten varit lite större i vinter hade den stått högt upp på "Vill ha" listan:

Molo babyoverall multi colour (Holden)
baby overall från Molo , tyvärr verkar den börjar från size 68 :-(
men annars störtskön!

Tror förresten lillskiten ska få heta Troy med Y istället för J. Gubben har ju alltid velat stava med Y men jag har envisats med J men nja har börjat vela nu, ser nog lite bättre ut med Y ändå ..
Nu får han gärna komma snart...

Blev för övrigt utan vår stora tös idag, för hon ville verkligen sova hos mormor o morfar i natt och för dem gick det bra så hon stannade kvar där efter middan. Jag o j tänkte först gå på bio men  kanske inte så skönt när jag har så ont i ryggen.. Nu liger vi bara i sängen o slappar, får la se om vi förblir här o kikar en film el  kanske glider o är lite sociala en sväng.. ja vi får se hurdet känns senare.. Nu känns det som film o gosaker i sängen..
Nya favvo gottat är jordgubbar, melon som doppas i smält choklad yummie!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cammi

Men Jenny, eran lille skrutt kommer ju lätt att kunna ha stl 68 under vintern säkert gå över till 74 oxå! :-)

2009-07-25 @ 23:39:06
Postat av: Anonym

ha ha.. ja jag har ju kommit ifrån de här babytänket.. :-)

2009-07-26 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback