goda vänner..

Dessa är just nu goda vänner till en sån som mig  just nu: Alltså höggravid kvinna:

Herre min skapare undra hur många ggr per dag man får springa o kissa egentligen. Trångt om plats där inne nu..


Denna är eg en ännu bättre vän uppnbddad o mer gosig. Gärna med kuddar i fotändan att få lägga upp sina svullna fötter på, Skönt  på kvällen när kraften liksom bara tar slut...


Måste även bjuda på  en bild på världens sötaste hockeynörd, kvällen innan säsongen drar igång igen :

Lillpojken ser laddad ut infrö morgondagen :-)

Har nyss haft besök av goda vänner, Tindra längtar nog redan efter grabbarna..hon sitter nu o ser på bolibompa o frågar titt som tätt om de oxå gör de, vill gärna göra likadant, Hoppas hon har vett att somna oxå "som de ju gör snart"
Stackarna skulle få simpla spagetti o kötterförssås av family franz men vad händer, jennybenny glömmer såklart sätta på pasta vattnet så det slutar med att alla ungar sitter vid bordet o är vrålhungriga , ja ja typiskt mig :-)

Kanske kikar in träningen imorrn, i veckan ska jag nog iaf köpa bilbarnstol, grejja ihop spjälsängen. Köpa blommor. Kanske mysa o baka nått med tindriz, hoppas på goväder så man kan mysa på beachen oxå. J börjar ju träna i veckan men tindriz och jag ska mysa på..  Måste försöka boka in en tid för att klippa håret mitt oxå..

Kanske man borde packa bb-väskan oxå, vette sjutton om vi liksom ens gjorde det sist, men vem vet om det blir bråttom nu, ja inte än det hinns. Jag vet ju vad som ska med, men vill nog ha det iordning för om det skulle bli så att j fick fixa det så blire nog inte som planerat :-)


Kommentarer
Postat av: Susanne

härligt inlägg :) Hälsa J!

2009-07-28 @ 22:55:39
Postat av: Anonym

i will :-) ringde dig ikväll bruttan..som vnalgit ett virrigt mobilsvar som lämnades :-)

2009-07-29 @ 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback