Nu har hon kommit...

Igår behagade hon vår nya älskling att komma!!
Vi fick dock åka 100mil för att få hem henne till oss...
Hon äter mycket men efter det så brummar och spinner hon så sött... Allt har flytit på bra, fler än vi som tycker hon är fin har man märkt.. (man har ju lätt en tendens att bli hemma blind o tycka sin skatt hur som helst är finast i världen, men men har märkt folk tycka hon är fin)
Hon verkar redan ha fått mycket muskler, tycker mig känna/se att det är amerikanska muskler.
Hon är en fröjd för ögat och även för sinnet...
Vikten är nog ganska tung men då har hon ju ett hjärta på 5,7l's V8 hemi , det har jag fått lära mig av älsklingen min.
Längden är oxå ganska lång och framför allt har hon väldigt stora fötter. Visade sig vara hela 22"'s, INTE billigt köpa nya skor till damen ifråga. Framför allt ger hon ett tufft intryck och vi välkomnar henne hjärttligt och med öppna armar till resten av family franz!!  Vi lovar att ge henne ordentligt med mat nya skor när så behövs, hel och ren ska hon få vara jämnt. Vi hoppas hon ska trivas hos oss!
Kan bara tillägga att gladast i familjen är nog pappa, han kan ha hittat sin livs kärlek nu! (förutom mig såklart..) Jag tycker oxå om henne, riktigt nöjd faktiskt men har inte alls samma kärleksuttryck för henne som pappa har :-)

Här är hon, vår nya medlem i familjen:



















Kommentarer
Postat av: stefan

Han byter ju bilar som kalsonger. Han kommer ju byta om nån månad igen:)

2009-07-24 @ 22:07:55
Postat av: Anonym

he he... men inte nu tror jag. Om det inte blitt swiss hade vi än idag haft kvar bmw'n.. så denna bor nog hos oss ett bra tag :-)

2009-07-25 @ 09:42:14
Postat av: Jocke

tillåt mig tveka, det har låtit så efter i princip varenda bilköp ;)

2009-07-25 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback