oj oj

oj oj oj...
Nu ska det pratas i stugorna..
Nåja det var iaf INTE ett vanligt år!!(,på många sätt dessutom) utan ett annorlunda år som man kan göra typ en gång i karriären (fick ju rådet/tipset av en annan riktigt gammal räv som gjort så även denna... även ett spec system som fungerade riktigt bra just det året..)Ja ja mer än så orkar jag inte redogöra här o nu :-)... o ska inte behövas heller.. lite surt bara att många nog inte förstår hur det eg ligger till.. ja ja strunt samma i know

Måste ta tag i tindras packning nu BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!! men men går la rätt fort...
Älski är ute o leker av sig med bågen.. själv måste jag lägga gumman i säng snart.. sen blire ett långt härligt bad!
Har insett jag inte känner mig på långa vägar lika "bortskämd/sedd" av min gubbe denna grav som förra.Eg inte så konstigt då jag själv knappt kommer ihåg det alla gånger.. :-)  Mår ju så bra faktiskt! Förra gången herregud man fokuserade liksom på ett helt annat sätt på just grav, kunde allt o läste om vecka för vecka etc.. nu flyter tiden mera ihop o går ibland fort framåt ibland för sakta... Dock hade jag gärna uppskatta lite mera gulligheter de få gångerna jag behöver det, när man känner sig trött, stor o tung el har ont...Fast iofs kanske inte lätt veta när de gångerna är.. :-)
Har nog börjat samla lite vätska för ringen har fått åka av.. Ska fråga mamsen om hon har en halskedja liggande som jag kan låna, känner mig ju naken utan...

men men dags att återgå till packningen nu...

Men hörrni har ni hört???!!!

I natt är det ORGASMNATTEN
ha ha ha hörde det på radion, ska visst vara några slags spec krafter i luften i natten , så jag hoppas ni alla får till det ikväll/natt o inte minst får en skön orgasm ha haha
orgamsa på'rå tjing på er

Kommentarer
Postat av: Cammi

Säkert bara jag som inte fattar ett skit om vad du skriver på den första raderna :-)



Ska väl kanske slita med Stefan till sängen nu då före han somnar på soffan och får ligga kvar där hela natten ;-)



Vi måste ses snart!!

2009-07-07 @ 23:20:02
Postat av: Anonym

he he .. så är det ls tyitt som tätt i mitt virrvarr... :-) inget spec eg..



ja det tycker ja, han kan ju intesova på soffan på självaste orgasmnatten :-)

2009-07-08 @ 09:28:08
Postat av: Anonym

ja det måste vi!!!

2009-07-08 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback