saknar..

Tror det är nu spec på sommaren som jag saknar att bo söderut. För jadet gör jag, spec nu när jag spanar runt i bloggvärlden...

Att bo där i linkan el götet passade liksom vår virrfamilj prima. Lite mera möjligheter att hitta på tokiga småbus som vi ju är rätt bra på, en miniweeekend i stockholm, el pysa till fast skara sommarland el kolmården.. ja you name it, känner mig lite smålåg nu men det är nog mest pga skitvädret somär utanför förnstret, skit skit väder, Kom igen nu solen jag vill få chilla ute!!

Nåja är nöjdmed att ha familj o vänner så nära,men önskar man kunde flytta luleå si sådär lca 100 mil mera centrerat i sverige

Kommentarer
Postat av: Elin Blom

Jag längtar också efters olen och värmen!!! Om du flyttar Luleå söderut dra med dig Kalix också är du snäll. ;-)

Postat av: Cammi

De mammor som inte behöver egentid kan ju inte ha något liv!! :-) Klart man måste få tid för sig själv, då är man en hundra gånger bättre mamma!

2009-07-08 @ 20:41:41
Postat av: Anonym

E: men nu verkar den komma igen, önskar så att solen skiner imorrn när man drar upp rullgardinen..



C: ja visst självklara saker eg såklart :-)

2009-07-08 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback