sötungen!

Sötungen vår kläcker ur sig de raraste kommentarerna ibland
Ta tex detta:
När vi kom förbi till en person som tindra var hos fick vi snabbt förklarat för oss att hon sett henne duscha o upptäckt/tyckt hon hade "konstiga bröst" som hon så fint uttryckt det. Tindra hörde när hon  förklarade detta för oss. Skyndade sig fram o typ drog upp tröjan o liksom skulle visa så vi fick se oxå ha ha.. Så sa hon med stora ögon "Hon har låtsas bröst"      - Ja gumman du har så rätt så, vad ska man ananrs kalla det :-)
(silikon som ni säkert har förstått)

Och idag när jag frågade henne om hon haft skoj på kalaset som vi var på, eller eg på frågan om hon fick sitta vid ett rosa glas. (som hon så fint upptäckt innan det fanns o ville sitta vid). Svarade hon ja. Frågade om tårtan var god, mmm var svaret på det o så kom efterföljande mening men jag var först lite blyg vid fikat. (det var liksom det hon tänkte på hela tiden när jag pratade om glaset o tårtan för man märkte liksom hon klurade på nått)
Goungen, det var hon ju faktiskt, tänkte på det att hon var lite tystare än vanligt. Men jag trodde liksom kanppt att hon själv förstod vad som menades med det ordet men tydligen så... Men men efter fikat så var det då ingen blyghet kvar :-)

Liten börjar nog bli ganska stor får mamma inse. Herregud skruttan min vad fin du är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback