trött dag..

Herre jösses vilken skallebang jag haft hela jäkla natten i natt, har knappt sovit en blund, hoppas det berodde på vädret i luften o inget annat.. Inte känt mig så där prima ballerina idag heller...

Dåren min har cyklat hela vägen mellan lule o köölix, fattar ni ,tokstolle :-)

JAg är iaf rätt nöjd över mina nya gravjeans, fast än det kändes liiiite onödigt köpa ett par såna nu, trots allt bara 6 veckor kvar, Fast jag tänkte att jag kan ju inte heller vara byxlös i 6 veckor :-)
Se så fina:


ja ja inte så märkvärdiga, men för en med en stor boll i vägen till  mage så kändes dem tjusiga ha ha... ett par somrigt ljusa jeans från hm mamma avdelningen..

JAg ligger redan under täcket o har tänkt stanna här resten av kvällen, beöhver det.. Dessutom ladda batterierna till en fullspäckad kalasdag imorgon..
(skulle ev vilja hinna in till stan o köpa ett par somriga klackedojjs modell kilklack, tycker eg inte så mkt om kilklack, men tänkte det borde vara skönare för fötterna, för i mina vanliga klackedojjs avlider jag, så de går fetbort..)

Tänkte hyra the International men den var redan utyrd... Såg iaf twiligt igår,  och f-n en sån läcker vampyr hade fått sätta tänderna i mig varje dag...  (nåja jag har ju min egen vampyr,  tack o lov är han inte så blodtörstig utan bara mera vanligt begär ha ha)

Kommentarer
Postat av: Cammi

Snygga jeans! Mammajeans är faktiskt rätt sköna att ha veckorna efter att bebis ploppat för då slipper man börja gråta för att man inte kommer i sina gamla jeans vilket man av någon anledning alltid förväntar sig att man ska göra när man kommer hem från BB ;-)



Har ni lite att göra i helgen kan ni ju alltid komma till Skellefteå på söndag och titta när Linus kör :-)

2009-07-10 @ 21:47:17
Postat av: Susanne

skitsnygga!

2009-07-13 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback