vädret är så kallt, tur att vännerna värmer vamt!

Ja stackars stackars våra besökare från södern, de prickade ju INTE in de finaste dagarna här uppe direkt..
Det har iaf varit riktigt trevligt ha besök, om än solen gärna kunnat få pryda himlenså vi kunnat göra roliga sommarsaker..
Saknar att ha dem nära! Spec min gumma  att bara kunna vardagshänga..(f oxå såklart, men är ju van med att ha grabbarna borta o roa oss prima själva..) men men man vet ju aldrig hur vägarna bär i framtiden :-)

Varit ruskigt dålig med kameran i helgen... men idag kom den fram iaf.. I dagh ar familjen varit på teknikens hus o kollat läget, sen pös vi till johans kusin o kikade in nykläckt bebis, herre min skapare vad söt, men oj oj oj så liten...

Min älsklingar, rätt lika varandra:


Envisades med att ha en bild på knubbisen oxå..


Mys på teknikens hus, tindra kör traktor, sedan kör de båtar:



men men nu ska jag snart packa lite till min tösabit som ska åka till lycksele med mormor o morfar imorgon.
Sötungen sa att inatt kommer hon sova gott för då ska hon drömma om när hon ska till lycksele :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback