varför just idag..

Brukar inte bry mig särskilt mkt i om nån har fest el så, hör ju ändå som en kratta :-)
Men idag, varför just idag/kväll ska grannarna ha fest... Känner hur min huvudvärk börjar bli mer o mer påtaglig av att liksom höra deras musik så där smådåna i väggen hela tiden... grrrrr irrriiiiii...
min plan var eg att ha slumrat  in för länge sen men , nja inget blev som tänkt, tindra vaknade o hade ingen som helst lust att somna om, så det tog si så där x antal timmar av min sova tid att få henne att somna om o nu dånar det i väggen....gnäll gnäll i know, men med skallebang är det inte kul med dånande musik, spec när man inte valt låtarna själv :-)

Nåja jag vet kvällen är ung än.. så nog f-n hinner jag få min skönhetssömn ändå, ville verklgien bara ha en riktig riktig sovar kväll idag.Fast vad f-n hör la mer till ovanligheterna att nått går som jag plannat så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback