vilodag!

Jappz idag ska jennybenny försöka sig på en vilodag.. Bara uppdaterat mig lite i nätvärlden, innan jag ska kasta mig i ett av årets längsta bad o sen vila förhoppningsvis slumra till nån timme oxå, nice, tom fett nice!!!! men lär la inte bli så heller är ju inte så bra på att vila..

Vi huserar ännu i kalix o ska nog för en gångs skull sova inne i "stan" Våra gäster har åkt så nu pysslar tindra för fullt , j klipper gräset o jag bara chillar.. Har haft en riktigt trevlig vecka o tur med vädret har vi oxå haft. Hoppas de är nöjda med sin norrlands tripp.
Här är lite av vad vi sysslat med:
*Vid ankomst bjöd vi minsann på älgskav, sen blev det ett kvällsdopp på storsand (riktigt vackert faktiskt, inte varit där själv på flera år)
* Western farm o dess galna invånare fick sig ett besök
* Pite havsbad men vädret mulnade på, men blev nice ändå iom stooooooor lekpark o avslutningsvis glass
* rallycross i köllix, stughäng ,med grill o bastubad
* kukkola forsen, happis o en sväng över till finland, gokart..
* bad på frevis campingen, men efterlängtat vattenrutchkane åk..
Fullt ös alltså, riktigt trevligt! saknar redan min lilla lilla älskling Didde :-) (de andra oxå såklart)



På torsdag morgon blire nog en blixtvisit till estckholmo tror jag, men på fredag morgon bör jag vara tillbaka har nästa bm besök då.. Kalrt man måste flyga in i det absolut sista, ähhh ingen mår la gott av att lägga sig på soffan o bara ruttna för att man är gravid, nej ni, det passar inte mig  :-)

men men nu till mitt efterlängtade bad, åhhh så skönt!!!!!! (hoppas det lättar upp min onda onda rygg lite, aj aj aj har fakitskt rätt ont på liksom ett ställe i ryggen..)

Bilder hoppas jag kunna bjussa på lite senare kanske, men vi får se , ananrs får ni bara tro mitt ord på att vi har haft en nice vecka, visst lite tjiv o bråk har det la varit, men vad sjutton det får man räkna med, hör liksom sommar o barnsemster till :-)  

Kommentarer
Postat av: freddan

Halloj! Tack för en supertrevlig vecka! Jag håller på att boka tickets till den 31 okt nu. Vi skall fråga Lottas päron ikväll om de passar dom. Juste kära ni har skaffat er!! Hälsa T oc J

2009-07-25 @ 09:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback