8 grader

8grader, ska det kallas sommar?????????

Fiii f-n säger jag vilken skiiiiit......


Även gumman saknar våra "grannar" i linkan.
Hon sa med en väldigt fundersam o även ledsen ton på rösten i bilen:
"Mamma nu får jag aldrig träffa dem i linköping igen"

Gulp tänkte jag, nu saknar hon estelle o vännerna på dagis... Men så klack det till vilka hon nog mest tänkte på.. Jag frågade om hon tänkte på någon speciell..

"JA du vet, vad är det nu dem heter, dem där pojkarna"

Ossian o company svarade jag?

"jaaaa" svarade hon ännu med en ledsen ton i rösten...

JAg svarade att du får träffa dem i sommar då kommer de o hälsar på..
Då verkade hon iaf lite nöjdare o gladare igen! Pust! (mammahjärtet värker inte lika mkt nu)

Klack till nu varför hon antaglgien funderade ett tag senare i bilen på:
"Mamma när är det sommar då?"

Jag tänkte inte på att hon kanske ännu var kvar i den tanken utan svarade att vi får hoppas den kommer snart så vi kan bada o ha kul ute. (hon undrarde ju säkert mkt om när när kommer mina vänner på besök..)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller med, är det här sommaren? Vi har också kallt och mulet, solen tittar fram ibland men långt ifrån sommarvärme även här.

Kanske kanske kan vi komma nästa helg? Min syrra tar studenten på fredagen, men sen börjar jag inte jobba förrens 15 på måndag, så om vi kommer med nåt flyg på fredageftermiddag och hem på måndagmorgon/söndagkväll? Vi får höras i veckan om det, och kan inte gubben min följa så kanske jag kan komma iallafall.

Vart kollar man biljetter på flyg?

KRAM

2009-06-06 @ 17:16:12
Postat av: Anonym

hoppas det kommer snart...



Ja då om ni kan är det bara komma vore jättetrevligt!! (el såklart bara du med :-)



brukar hitta billigast på flynordic/norweigan, kan skriva flynordic.se så länkas du rätt...annars så är det sas...



kramiz

2009-06-06 @ 18:07:52
Postat av: Lotta lkpg

:-)



Hon är mycket saknad här också. Ossian pratar om Tindra nästan varje dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback