äntligen..

Äntlgien äntligen verkar sommaren vara på intåg!
Har varit på utebad för första gången i år.. dock inte badat (jo tindra förstås..)
Idag har la familia varit på gultza kikat in lekplatsen där, känt på vattnet som var freeezing cold! Kikat på stan. Herr franz upplevde stadsturen som riktigt rolig , kanske för att jag hoppade över kika in mina affärer och istället kiakde i sportaffärer o klockaffärer mest :-) Nåja iv hade trevligt.  Bjöd lite spontant in govänner på lite middag ikväll, trevligt!

Sitter nu o tvekar o velar om man vågar sig på ett brott, el om det liksom rä helt farlgit nu förtiden, gaahhh skulel så vilja göra det ikväll ha ha.. Kriminell som jag är :-)

Imorrn ska jag iaf cykla ner på stan o kika in rean hoppas på nått fynd kanske. Tänker inte ladda upp garderoben med allt för mkt ny kläder nu, men nått litet fint vill man ju ha även som knubbis :-)


Kommentarer
Postat av: Alex

Hejsan kära vänner uppe i norr! hur har ni det? hoppas allt är bra med er alla fyra. vi försöker hela tiden hitta luckor så vi kan komma upp och hälsa på er! ha det bra och hälsa gubben! // Tängen

2009-06-23 @ 11:58:45
Postat av: susanne

tack för igår! Supertrevligt, gott och uppskattat :) Kramar i massor!

2009-06-23 @ 15:57:03
Postat av: Anonym

A: Alice vad kul att du skriver! ja då vi har det bara bra, nu äntligen verkar ju somamrne ha kommit så :-) Hoppas ni hittar nån lucka, vore kanoners! Förstår såkalrt om ni har mkt med ert o flytt o allt.. men till norr är ni alltid välkomna!! Hälsa gumman din du med ! kram från mig o oss



S: tack själva! besöket som gjorde som gjorde vistenlsen så trevlig ju :-) kram kram

2009-06-23 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback