beställa el inte...

Vågar man chansa??

Så här är läget. Jag vet en fin fin klänning p åhm som tyvärr inte tyxks finnas i stan. Tänkte först köpa den o ha på en tillställning för nån vecka sen, men hittade en annan blåsa då. Nu är saken denna att jag tänkte ev ha den på dopet vi ska på i slutet på juni. men när man ska bestälal från hm så kommer den först i slutet på juni, v26. Det är alltså samma helg som jag ska ha den...
Frågan är, hinner den komma??? Borde den ju göra iom att det står den veckan då borde det ju vara innan fredag.. Men även en till fråga, hmmm passar den nu?? tänkte ta den i en size större o så, kände so matt den var fin till magen ,men gud nja...
tänk då om den inte hinner komma, ska jag då stressa sista veckan o hitta nått so mser ok ut att klä den valross i :-)
kanske bäst bara kika in nått annat på stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback