...

igår blev man bjuden på tacos, trevligt o nice! Gumman hade riktigt skoj med sin spindelmannen polare :-) Mamma trivdes såklart oxå..

Idag har man blitt nyfrissad, skönt!
 När jag skulle hämta T från dagga tänkte jag ,vad f-n ska vi bara pysa hem o hänga. Jag plingade istället till A.E o hörde om de var hemma o redo för visit, jajjebull de var dem så vi brummade dit. På väg hem insåg jag att jag nog mest ätit hela tiden :-) Var iaf jättetrevligt det med!

Nu har även älski kommit hem så nu är ordningen återställd, eller ska jag kalla det stöket??!!!!. För ursäkta mig men liksom det blir alltid så, så fort J kommer hem. Stök stök stök överallt, han tycker han kan plocka undan allt sen. Har tänkt många gånger att nu skiter jag i  att plocka för att se om han märker vilket kaos det skulle bli, men jag står liksom inte med att ha saker så där, bläää. Nåja han är ju ändå fin trots sitt kaos han för med sig...

Tack Anna för sminktipset, jag hann bara kika in en av sidorna o därifrån har man minsann beställt. ett 10 st sample kit o borst kit. kul...Sidan är : madminerals.org    kika in vettja :-)

Nu ska jag kika lite film..
see u 
kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback