..

Dagarna går men står ändå på nått sätt stilla.. Ja ni vet man längtar ju efter en viss persons ankomst (om än inte efter själva kläckningen huga..)


Vad har vi då pysslat med, minnet är ju som en guldfisk:
Vi har varit på cirkus, sprang på thilde o mamma där som vi satte oss med. Var skoj o uppkattat av gumman men själv tyckte jag förra årets show var rätt mtk roligare faktiskt..Just ja innan det åt vi grillbuffe på fiske.K var riktigt gott faktiskt o mysigt att sitta ute...

Igår åkte T till gammelmormor o jag o älski var på trav hela långa dagen. Var rätt kul det med om än man inte vann nått, ja lite småkulor men blev nog minus i kassan ändå ... Sen blev det lite tacos i bjönlyan, nice!!. Om än min herre kunnat vara bra mkt nyktrare. El att han var onykter spelade ju eg ingen roll så, mer bara det av vi ju sagt vi skulle ha mysigt sen på kvällen när T sov borta, men nja han kanske INTE riktigt var i fas för det.. Sov tom i olika sovrum, blev så less på hans äckliga andedräkt o oförmåga att uppfatta att slå av teven så jag pös vidare. Men man är ju inte den som kan vara tjurig så länge så på morgonen hörde jag riktgt på hans försiktiga steg in till sovrummet att han hade lite ångest , nåja jag lät han ju fjäska lite o gosa massa först innan jag böjrade garva åt han :-)

Idag har varit en ruskigt ruskigt ruskigt trött dag. Inte många knop som gjorts. städat lite, lagt iordning lillgossens minsta kläder, ritat med tindriz, gjort lite fräsch kycklingsallad mm mm ..

Ska snart passa på att kika in reprisen av greys...

Lite slarviga pics från läggan kan jag bjussa på:















Sist men inte minst det otroligt vackra badrummet. Nåja känns mkt äbttre iaf nu med lite nia röda things som piffar upp den där skiten ha ha


Kommentarer
Postat av: Cicci

Va fint det är gumman. Ska bli kul att komma upp snart :)

Saknar, men det vet du ju.

2009-06-14 @ 21:30:39
Postat av: Cammi

Vad snygg tapeten i erat sovrum var, måste komma och studera den live någon dag! I mon ska vi nog in till stan så vi hör av oss!

2009-06-14 @ 22:36:08
Postat av: Cammi

Såg att boråstapeter kommer att släppa en liknande tapet som Tindras i morgon fast tvärtom, alltså vit bakgrund med rosa stjärnor så nu blev jag sugen på den som en andra fondvägg :-) Fast de röda ränderna jag tänkt måla skulle nog bli super och kanske mer spännande...hmm, nå Ellen ska ju får sig ett rum hon oxå snart :-)

2009-06-14 @ 22:39:17
Postat av: Anonym

C: tackar! ja jätteskoj :-)!!

desamma!!!



C: det tycker jag ni ska göra, bara pingla!! Hmmm klurigt det där med barnrummen båda sakerna lät ju riktigt niciga!



2009-06-17 @ 14:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback