...

Är på snabbvisit i storstan, håller ju eg till i stugan, men brummat in till stan för lite lunch o ärenden...

Fixilixar lite smått i stugan med målning av bro samt litet annat projekt, kajjen för båten blir tyvärr inte kalr förrän i augusti men ska nog sjösätta i en hamn inte så långt bort istället.. Lite synd de fixar med det där nu. För de hade varit så mysigt kunna gå ner på bryggan o meta med tindriz, inte för att man kanske får fisk där, men ärligt talat är jagl ika glad vågar ju inte ta bort dem ändå...

Är sååå glad vi får besök på fre, våra goklimpar från västerås kommer på besök, dundermys! Jag bönar o ber till vädergudarna att kanonvädret ska hålla i sig!!

I övrigt 'r la allt ok, var till bm igår, allt ok. Ny tid på 2 veckor. Har dock märkt att det går liksom bra att hålla på o dona o fixa men tyvärr får jag lida f-n för det sen. Känner mig som 80bast när jag ska resa mig o sånt tex.. men vad sjutton sitta still kan ju inte vara bättre :-) o så länge alla värden o allt 'r prima o jag ändå mår så här pass bra, kan nogi nget få mig att lugna ner tempot, jag tar ju imna powerbreaks när de verkligen behövs...

Börjat längta efter lillis nu. Vill få ställa iordning spjälis o bädda iordning i vagnen o sånt snart, herregud kan ni fatta  på torsdag går jag in i v33.. helt sjukt! Vart tar tiden vägen??? Så fort får tiden INTE gå när lillis kommit, med tanke på att det nog lutar åt att det är min sista bebis, nej den får aldrig bli stor :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback