full rulle

Herregud vad dagen ångat på....
Lämnade tindriz på sin sista dagga dag innan sommarlov som hon kallar det...träffade lotta där då som lämnade samtidigt. Hon kikade förbi på lite spontan besök, för att kika in läggan. hakade sedan med ut på storheden där vi rantat runt typ hela förmiddan. jättetrevligt o många ärenden som blev uträttade. Perfekt!! Köpte även med hem 2 kartonger jordgubbar för på em skulle ju laura komma förbi på besök. Vi hämtade gummzpå dagga o åt sen glass o jordgubbar ute, läste skvaller i solen. Jag hade visserlgien mest en liten tjej som ville ha min solstol hängandes över mig...

När papsen kom hem beslöt vi oss för att lyxa till det o äta middag ute, blev walle ute på deras soliga uteservering, nice nice nice! Nu ligger jag här i soffan o njuter av det, herregud full rulle hela dan men i like it.

Måste skriva lista över morgondagens "att göra saker"
lite små things som att: ,köpa mera vaxduk på olssons, ev mera tyg till litet projekt. Köpa erarings som jag sett på typ ur o penn el jc. Fixa tindras hål i örat. Köpa den där mattan från lagerhaus.  Sen när johan tränat klart tror jag vi drar ut till arcus, hörde ju att familjen westman/bäckman plannat åka dit så vi hakar nog på. Sen är det nog jag o johan som åker in till stan på lite klädmisson åt herr franz o efter det hem till läggan. Gumman får äta middag hos mormor o morfar o mest troligen sova där. Jag tänkte nog ändå merst troligen hänga där på fredag o sola o låta tindriz bada ute.. får se..

Så verkar bli full rulle imorrn med... men rätt skönt inte BARA hänga ute i solen, skulle bara bränna sönder mig... men ack sååå härligt med sommarväder!!

Kommentarer
Postat av: Erran

Lyllo du som får njuta så mycket av sol och annat!!!

2009-06-24 @ 18:51:52
Postat av: Anonym

he he.. ibland ska en ha tur.. Tycker jag är värd litesol o annat gott, fan snart ska man ju skita ut en soffgrupp igen :-)

2009-06-24 @ 19:05:50
Postat av: Elin Blom

Visst är det bara att passa på att njuta medans solen är här. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback