härliga träning..

Var äntligen på gymmet idag. Oj oj oj så skönt. Jag vet inte vad det är men jag mår verkligen gott spec i knoppen av att träna. Jag tycker verligen om att gå på pass o köra "järnet" till rolig musik o svettas...
Dock var la magen lite ivägen kan jag tycka :-) Körde spinning, gick finfint men lite oskönt ibland man kändes sig lite ihop tryckt av att sitta ibland.. o sista låten fick jag mest trolgien håll, men man vill ju liksom inte chansa o bara gasa på järnet man vet ju liksom aldrig.. Hade jag inte varit på tjocken hade jag ju fattat att det var håll men nu vet man ju liksom inte helt säkert..Nåja var skönt iaf... Men lite svårt veta ibland om man liksom är för trött för att köra el om det är som när man inte är gravid o man bara mår bättre efter träningen..

Är dock även tyvärr världen gottegris nu, fan det slinker ner kakor o glass lite för lätt tycker jag..

Är sugen glida iväg till utlandet på nån vecka. Litefundersam bara kring försäkringar o dylikt då det är liiite sent. Men inom Eu ska det nog inte vara nått problem bara jag har ett sånt där eukort, har beställt ett från försäkringskassan så ajgh ar ett utifall att....

Det som oroar mig liiite är bara dessa sammandragningar jag har. som vi promenaderna kan bli rätt onda faktiskt.. (men det är nog lugnt man har ju ofta fler SD som omföderska så det är la som det ska..). Jag såg precis på barnmorskorna Norge o där var det med en omföderska som var så förlossningsrädd. Jag kan säga som så att mina tårar sprutade under hennes förlossning. Mest för att jag liksom kände igen mig själv. Jag är liksom rädd för att jag är lite orolig för min förlossning denna gång. Jag är lite rädd att jag ska känna mig tokrädd när det väl är det dags... Huga vill inte tänka på förlossningen...men gärna på det som man får efteråt :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad duktig du är som tränat. Jag har kutat på IKEA, visst duger det? :-)



Åh, jag såg också den förlossningen på tv. SOM jag kände för henne, hon var ju sååå rädd. Stackarn, men allt gick ju vägen! Den lyckan och lättnaden kunde man ta på.



Kram på er, allesammans!

2009-06-03 @ 21:35:07
Postat av: Cammi

Det var på ett sätt tur att Ellen kom till världen rekordsnabbt för jag var jätterädd inför förlossningen. När jag väntade Thilde hade jag inte tänkt på hur mycket som kan gå fel. Nu visste jag dessutom vilken smärta det innebär även om jag bara mindes att det gjorde jävligt ont. Fast jag måste erkänna att jag var livrädd när jag stod hemma och höll i hatthyllan och inte kunde låta bli att trycka på när jag fick en krystvärk :-)



Hoppas du oxå får en snabb förlossning! :-) Ja, kanske inte nere på akuten men ni bor ju närmare ;-)

2009-06-03 @ 22:42:23
Postat av: Cicci

Grekland, Grekland, Kreta ;)

Duktiga du som tränar. Jag får mitt schema idag, så då ska här planeras om när resa till Luleå kan tänkas bli av.

Saknar dig och er.

2009-06-04 @ 09:28:21
Postat av: Anonym

Vore nice, johan har inte fått semster än då tyvärr ...fastk anske blir det resmålet ändå..



Ja kika upp det, vore som sagt skoj..

miss u 2 kram kram

2009-06-04 @ 10:16:48
Postat av: Anonym

C: ja du gumman den får gärna gå snabbare men kanske INTE så snabbt.. :-) Micke var nog nervös han med, även om han kanske inte erkänner det he he..

kramiz!!!

2009-06-05 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback