hejjar på våra lammkött!

Hejja hejja sverige!!! Verkar ju gå vägen idag, perfekt!!!  fastf-n precis i skrivande stund blire 2-1 gahhha.. nåjapoäng tar vi, o det räcker ju,ska hejja hejja mera nu...

Blev iaf inget spec till knubbisen på stan. Lite småtrist kika på kläder nu tycker jag allt, inget sitter liksom så fint.. blir mest på dålgit humör av att bängla i provhytten :-) Jooo en sak var bra jag hittade klänningen jag beställt (som inte hunnit komma än..) på rea på stan i min size.. såg rätt fin ut ska bara köpa ett par erarings till nu så är det klart.. I övrigt så var det bara tindrizen som fick lite småsaker...tights, en långärmad tröja ett par sandaler, lite hårsnoddar...

Magen är rätt skoj nu, spec när man ligger ner, ibland liksom rör sig hela magen i vågor  o bubblar på hit o dit, rätt kul att kika på :-)  Vet itne vad det beror på om de tror jag ska kläcka innan el. Fick ett brev med posten igår med min blodgruppering o ett fin post-it lapp : tag med denna till förlossningen (OK men jag har redan fått en sån, är ni oroliga eller ha ha) Sen mötte jag en bekant på stan som tyckte magen sjunkit ner massa nu,  hmmm vetj ag la inte om jag tycker.. Ska det redan börja liksom med funderignanra om den inteska komma snart.. i sånt fall blire en lååång väntan..

Kommentarer
Postat av: Cammi

Är det barnvänligt på Arons? Sist vi var där var Thilde så liten och jag tyckte inte att det var speciellt barnvänligt för vårat lilla yrväder :-) Arcus har ju liksom en bättre stor pool som är "långgrund"? Stefan är ledig tors o fre så då ska vi åka och bada, bara att ni hänger med om ni har tid och lust :-)



Appropå datorer så tappade Stefan sin i golvet i går så den är stendöd, typiskt när jag just hade laddat upp alla helgens bilder på hans dator och hunnit radera dem från kameran! Så nu ska jag flytta över allt bilder från min dator till den externa hårddisken för jag är ju oxå ganska klumpig av mig ;-)

2009-06-23 @ 21:40:40
Postat av: Sanna

Åh, jag önskar jag kunde se och känna på bebismagen när jag vill...

Natten mot midsommardagen fick våra vänner M&P deras 2:a stjärnskott. Det blev en liten kicka! Nu har de alltså två underbara töser och jag och A kan äntligen sluta vänta på vårt gudbarn, hon är ju hääär! :-) Hon är bara några dagar ändå är det så konstigt att förstå? Var det HON som låg där inne? Hela tiden?



Kram på er SAKNADE goingar!

Puss & Kram

2009-06-23 @ 22:21:21
Postat av: Anonym

C: jo det är mera barnvänligt nu, de har liksom byggt för så det går inte att gå mellan lilla o stora poolen utan man msåte klättra över... Arcus lät skoj, vi följer gärna men blir efter lunch nån gång, j har träning på fm...

dessa datorer! hoppas ni fick till det, surt med bilder!



S: ja du skulle fått klämm o känna hur mkt du velat :-) Åhhhhhh vad mys, vad kul!!! ja det är svårt förstå det där, själv börjat tänka tanken på att det ju är en liten en som faktiskt snart ska komma ut till oss där inne nu...



kram på er

2009-06-24 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback