måndag..

Vädret spökar lite idag, varmt o ibland soligt sen moln moln moln.. Varför kan inte härliga sommaren komma??

Jag o tindriz har iaf tagit en cykeltur till porsön idag o hämta paket fån kiorren där. Sen har vi lagat pizza till lunch.
Sen skulle vi ev få besök men då såg vädret så fint ut att vi tänkte kanske nicigare ses på stan i det härliga vädret istället för att hänga inne hos oss... Men nu är det ju nästan  bortblåst.. ja ja tror det blir visit hos dem iaf.. Sprolla rolla :-)

JAg o tindriz hålleri af på att baka en ltien kaka nu får la se om den går att äta , återstår att se..

Fii f-n nu har myggen vaknat o jäklar vad dem är aggresiva så här i början. Jag HATAR verkligen dem där små surrande irriterande blodsugarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vad snygg fondväggen blev i sovrummet!! Känns ju "härmigt" men jag blev helt kär och den skulle nog vara superfin som fond mot trappen hos oss ;-)

Hittade ni J's dubbelgångare på cirkus förresten??

Nu ska jag och E åka och hämta kissen!

Kram!!

2009-06-15 @ 20:14:17
Postat av: Elin Blom

Jag hatar också myggen!!!

Postat av: Anonym

A.Tackar tackar :-) Ja den skulle nog passa prima där oxå! sitta som ett smöck på väggen he he :-)

Jodå vi såg han ha ha riktigt lika ibland,spec typ johan 5år yngre el nått...



E: ja fiii f-n hoppas myggen skippar er stuga nu till helgen, de kan fira midsommar nån annanstans :-)

2009-06-17 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback