playdate from hell...

Ha ha så kan man nästan kalla morgonens start: Playdate from hell..
Nej då skämt o sido, men min dottra hade väl kunnat uppvisa ungefär 100ggr bättre beteende i början av dagen ...

Hade styrt upp att bara träffa söt Ozzie o hans mamma för att leka lite i nån lekpark här i området. Oj oj blev svårt att välja då det ju finns så många (en liten på varje gård vi bor på)..  Tindra var tyävrr inte på världens bästa humör visade det sig utan var mest sur o tvär o skulle föröska bestämma, allt var liksom fel bara. Vaknat på fel sida kanske??
Nåja tack o lov gick det över o det blev polers igen. blev en fika på cafet o jag fick inhandlat mina pillz.

Ja för i natt har jag haft så sjukt ont i huvudet. Jag hade så ont att jag inte kunde sova, fick gå upp flera gånger, men bara man rörde sig för häftigt trodde jag huvudet skulle sprängas i typ 1000bitar. Och inte hade man nått ätbart piller hemma. Därav inhandling av piller så det finns tillgängligt om man behöver. Jag hör ändå till den skara som är skeptsik mot att ta i onödan när man har pyret i magen (vette kattsingen om jag knaprat nått än under denna grav) men kände bara att får jag sååå här ont igen så måste jag!!

Veckan kommer nog rulla på rätt fort som vanligt.
ikväll kommer mor o far o ska tapetsera iaf gumamns rums samt hjälpa till borra upp lite tavlor etc.. Så jag måste hämta ut tapeter senare idag
Tindras dagga vecka börjar imorrn. Själv ska man luncha med ssk bruttzen ska bli nice. (hoppas alla kan komma, utom N som ju är o blir pepparkaka i solen, grymt fusk!!)
Ons bm besök, o förhoppningsvis myslunch på stna med älski innan han pyser iväg på sponsorgolf. Sen lite dinner på björx, uppsakttat, snällt!
Torsdag, klipp o färgning, skönt!!
sen beror det lite på olika saker, blir nog kanske lite cirkus på torsdag med el utan pappa.
Vore skoj få besök från söder i helgen, men vi får se...

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hallo...tyvärr kan jag inte komma du vet vissa måste till jobbet. Usch va trist, när ni ska sitta å mysa. Nå vi får väl ta en fika med glass när värmen kommer. kram!

2009-06-08 @ 17:29:32
Postat av: Susanne

haha ja det var... hmm... en händelserik morgon ;) men kul iallafall :), har resten av dagen gått bra?. Ska bli skojsigt att ses på ons!

Kram

2009-06-08 @ 21:01:11
Postat av: Anonym

A: vad synd, ja det tycker jag verkligen! El käka på båten nån kväll :-)



S: he he... ja då deth ar den faktiskt, men orkade inte åka nånstanns innan j kom hem. Nu är iaf tindras rum tapetserat o fint :-) Ja deet tycker vi med :-)





kramar på er

2009-06-08 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback